برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بررسی و معرفی مهم ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

دوچرخه نیز یکی از انواع وسایل نقلیه محسوب می شود که دوچرخه سوار برای داشتن ایمنی بیشتر باید از یک سری قوانین پیروی کند. از جمله مهم ترین این قوانین استفاده از لوازم ایمنی مناسب برای دوچرخه سواری است که می تواند امنیت فرد را در حین رکاب زدن بالاتر ببرد. اگر اطلاعاتی درباره لوازم ایمنی دوچرخه سواری ندارید، درادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما ارائه می کنیم. همراه ما باشید.

معرفی مهم ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری

قبل از اینکه هر ورزشی را آغاز کنید، باید ابتدا تمهیدات مربوط به ایمنی تان را فراهم کنید. یک دوچرخه سوار نیز باید لوازم ایمنی مربوط را خریداری کرده و در حین دوچرخه سواری از آن استفاده کند. شما نه تنها می توانید انواع دوچرخه بلکه می توانید لوازم ایمنی مربوط به آن را نیز از سایت برلیانس خریداری کنید.

کلاه ایمنی

از اولین و مهم ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری، می توان به کلاه ایمنی آن اشاره کرد که برای حفاظت از جان شما اهمیت بسیاربالایی دارد. از زمان ورود اولین کلاه ایمنی به بازار مدت زمان طولانی می گذرد و از آن زمان تابه حال تغییرات بسیارزیادی نیز در این محصول رخ داده است.

کلاه ایمنی که برای سبک های مختلف دوچرخه سواری پیشنهاد می شود، متفاوت است. برای مثال کلاه مخصوص دوچرخه کوهستان پوششی ضخیم تر دارد که به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید. این درحالی است که کلاه مخصوص دوچرخه جاده وزن کمتر و تهویه بهتری دارد زیرا می خواهید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. درادامه انواع این کلاه ها را به شما معرفی می کنیم:

کلاه ایمنی شهری: این مدل از کلاه برای استفاده درون شهری طراحی شده است از این رو نیز وزن بسیارکمی دارد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. قیمت کلاه شهری مناسب است و شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب آن را در رنگبندی مختلف خریداری کنید.

کلاه ایمنی مسابقه ای:اگر در مسابقات دوچرخه سواری شرکت می کنید، کلاه ایمنی مسابقه ای را باید خریداری کنید. طراحی این کلاه ها به صورتی است که تهویه مناسبی دارند از این رو نیز هنگام استفاده شما را اذیت نخواهندکرد.

کلاه ایمنی کوهستانی: دوچرخه سواری درکوهستان کار بسیارسخت و خطرناکی است از این رو نیز لوازم ایمنی دوچرخه سواری باید به دقت برای آن خریداری شود. طراحی این کلاه نیز به صورتی است که به خوبی از سروگردن شما محافظت می کند.

وجود چراغ در دوچرخه

در تمامی دوچرخه های موجود در بازار باید یه چراغ سفید در بخش جلویی و یک چراغ قرمز در بخش پشتی آن قراربگیرد. این چراغ ها کمک می کند تا در تاریکی مطلق بتوانید به راحتی رکاب بزنید. استفاده از این چراغ دو فایده مهم دارد، اول اینکه به شما کمک می کند تا دید بهتری را در حین رکاب زدن داشته باشید. دوم هم اینکه به سایر وسایل نقلیه کمک می کند تا شما را در حین رکاب زدن به خوبی ببینند.

زنگ

از دیگر لوازم ایمنی دوچرخه سواری می توان به زنگ اشاره کرد که برای سبقت گرفتن از دوچرخه های دیگر قابل استفاده است.

دستکش مخصوص دوچرخه سواری

از دیگر لوازم ایمنی دوچرخه سواری که باید به همراه کلاه دوچرخه سواری خریداری کنید، دستکش مخصوص دوچرخه سواری است. هنگام دوچرخه سواری دست ها روی فرمان قرارمی گیرد و استفاده از دستکش از لیزخوردن دست در حین دوچرخه سواری جلوگیری می کند. البته استفاده از دستکش در فصل زمستان نیز می تواند دستان شما در برابر سرما محافظت کند.

زانوبند

از آسیب پذیرترین بخش های بدن می توان به زانو و آرنج اشاره کرد که باید برای محافظت از آنها لوازم ایمنی مناسبی را خریداری کرد. زانوبند از دیگر لوازم ایمنی دوچرخه سواری است که در مدل های متنوعی در بازار یافت می شود. بهترین زانوبند مدل هایی است که در ساختار آن از لایه فومی به کاررفته است و جنس آن کاملا سخت و ضدخراش است. بافت این زانوبند باید به شکلی باشد که به خوبی هوا در آن جریان پیداکند.

عینک

از دیگر لوازم ضروری و ایمنی برای دوچرخه سواری می توان به عینک دوچرخه سواری اشاره کرد که می توانید با کمک آن به راحتی در گردوغبار نیز رکاب بزنید. به صورت کلی می توان گفت عینک دوچرخه سواری از چشمانتان در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کند. از این رو نیز جز مهم ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری دسته بندی می شود.

بادگیر دوچرخه سواری

برای دوچرخه سواری در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیاز به بادگیر دوچرخه سواری دارید. از این رو نیز بهتراست این بادگیر را در لیست مهم ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری قراردهید تا در مواقع لزوم به مشکل نخورید.

دوچرخه سایز 24

قفل دوچرخه

برای اینکه بتوانید با اطمینان خاطر دوچرخه خود را در هر مکانی قراردهید و به کارهایتان رسیدگی کنید، نیاز به یک قفل مناسب برای دوچرخه دارید. با کمک این قفل به راحتی می توانید دوچرخه را قفل کرده و از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم