برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید ماشین شارژی براساس سن کودک

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

هر اسباب بازی که برای کودک خود خریداری می کنید، باید متناسب با سن وی باشد تا هم برایش خطری را ایجاد نکند و هم به رشد مهارت های وی کمک کند. ماشین شارژی و موتورشارژی نیز یکی از همین اسباب بازی های پرطرفدار بین کودکان است که اولین نکته برای خرید آن توجه به سن کودک است. برای خرید ماشین شارژی براساس سن کودک نیازمند توجه به نکاتی است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می کنیم.

راهنمای خرید ماشین شارژی و موتورشارژی براساس سن کودک

امروزه برندهای مختلف ماشین شارژی فعالیت دارند که هریک از آن ها محصولات متنوعی را عرضه می کنند. درست است که اولین و مهم ترین فاکتور برای خرید ماشین شارژی سن کودک است و اما به هیچ عنوان نباید تنها به این فاکتور اکتفا کنید. درادامه بهترین ماشین شارژی هایی که برای رده سنی مختلف پیشنهاد می شود را معرفی می کنیم.

یک تا دوسال

در این سنین کودکان در حال پرورش مهارت های حرکتی خود هستند و همواره سعی دارند تا تعادلشان را حفظ کنند. از این رو نیز باید به دنبال خرید ماشین شارژی باشید که خیلی برای آنها خطرآفرین نباشد. درواقع اسباب بازی مناسب برای این رده سنی باید ویژگی های ایمنی بسیارزیادی داشته باشد تا امنیت فرزندتان را تامین کند.

برای اینکه بیشتر روی حرکات فرزند خود کنترل داشته باشید،می توانید گزینه های دارای کنترل از راه دور را خریداری کنید. بدین ترتیب درصورت مواجهه شدن با موانع می توانید به فرزندتان کمک کنید.

ماشین شارژی مناسب برای این رده سنی باید به صورت تک سرنشین باشد و سرعت کمتری داشته باشد که کودک بتواند به خوبی آن را کنترل کند.

در این سن خرید موتورشارژی برای کودک مناسب نیست زیرا حفظ تعادل برای وی سخت است و ممکن است در حین بازی به وی اسیب برسد.

دو تا پنج سال

در این سنین مهارت های حرکتی کودک تا حدبسیارزیادی توسعه یافته است از این رو نیز می توانید انتخاب های بیشتری برای فرزندتان داشته باشید. دراین سن کودک بیش ازاندازه کنجکاو است از این رو نیز ماشین شارژی و موتورشارژی یکی از بهترین اسباب بازی هایی است که می تواند به حس کنجکاوی کودک کمک کند.

کودکان بین دو تا پنج سال اهمیت بسیارزیادی را به ظواهر می دهند از این رو نیز روی زیبایی ماشین شارژی و موتورشارژی خود بسیارحساس هستند. پس می توانید ماشین شارژی و موتورشارژی را برای فرزندتان انتخاب کنید که امکانات بیشتری دارند از جمله این امکانات می توان به سیستم پخش موزیک،کمربندایمنی، سیستم کنترل از راه دور و ... اشاره کرد.

برای خرید ماشین شارژی در این سن می توانید به دنبال گزینه هایی باشید که سرعت متوسطی دارند. البته خودتان می توانید به دنبال ماشین شارژی هایی با قابلیت تغییرسرعت باشید. بدین ترتیب براساس سن کودک می توانید سرعت را محدود کنید. برای مثال ماشین شارژی با سرعت حداکثر5کیلومتربرساعت گزینه مناسبی برای فرزندتان خواهدبود.

پنج تا هشت سالگی

در این سن کودک می تواند به راحتی حرکت کند از این رو نیز برای خرید ماشین شارژی می توانید به دنبال گزینه های پرقدرت باشید. برای خرید ماشین شارژی در این سنین بهتراست به سراغ خرید از برندهایی نظیر بنز،بی ام و،بنتلی، جگوار و ... باشید. در این سن کودک می تواند به راحتی با ماشین شارژی های پرقدرت و بزرگ نظیر ماشین شارژی شاسی بلند نیز براند. حتی پیشنهاد ما این است که اگر کودک شما مهارت های زیادی را در رانندگی دارد، می توانید یک جیپ زیبا برای وی خریداری کنید.

بالای هشت سال

در این سن فرزند شما به خوبی رشد کرده است و باید به دنبال خرید ماشین شارژی های پرقدرت با جزئیات بالا باشید که به خوبی بتواند نیازهای وی را برطرف کند. با این ماشین شارژی های پرقدرت باید بتوانید درمحیط های خاکی و چمن نیز به راحتی برانید. ماشین شارژی های چهارموتوره قدرت و سرعت بسیاربالایی دارند انتخاب خوبی در این سنین می باشند.

در این بخش راهنمایی های کافی برای خرید ماشین شارژی متناسب با سن کودک نکاتی که در بخش بالا بیان شد به شما کمک می کند. از این رو نیز قبل از خرید تمامی نکات بالا را به دقت بررسی کنید. البته که امروزه تنوع ماشین شارژی در بازار بسیاربالاست و شما باید برای خرید آن نکات دیگری همچون تعداد موتورها، طراحی،امکانات، نوع برند و ... را بررسی کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم