برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بررسی لیست کامل لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

دوچرخه نیز یکی از انواع وسایل نقلیه ای است که حتی می توانید با کمک آن به مسافرت های کوتاه بروید. سفرکردن با دوچرخه گرچه سختی های خاص خود را دارد اما برای حفاظت از محیط زیست بسیارمفید است. برای اینکه بتوانید با اطمینان خاطر سفر کنید، لازم است لوازم زیادی را برای سفر به همراه داشته باشید. در این مطلب می خواهیم درباره لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه صحبت کنیم. همراه ما باشید.

دوچرخه بزرگسال

معرفی لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه

برای اینکه بتوانید از دوچرخه سواری لذت ببرید، لازم است لوازم زیادی را برای سفر به همراه داشته باشید. این لوازم به شما کمک می کند تا بتوانید به خوبی در شرایط مختلف رکاب بزنید و مسیر را طی کنید. این لوازم را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

کلاه ایمنی

از مهم ترین لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه کلاه ایمنی است که از سر و گردن شما در حین دوچرخه سواری محافظت می کند. البته باید به دنبال خرید کلاه ایمنی باشید که کاملا با سر شما در تناسب باشد، درواقع این کلاه باید دارای ریگلاژ باشد تا بتوانید آن را به خوبی روی سرتان تنظیم کنید.

خورجین سفر

خورجین سفر یکی از دیگر لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه است که درواقع یکی از اولین پلتفرم هایی است که برای سفر با دوچرخه طراحی شده است. این خورجین در بخش جلویی و عقبی دوچرخه قرارمی گیرد و در مدل های متنوعی عرضه می شود. به صورت کلی می توانید خورجین سفر را در مدل های ساده و اتوماتیک خریداری کنید. مدل های اتوماتیک این خورجین به صورت کامل به زین قفل می شود از این رو نیز به هیچ عنوان در سراشیبی های تند پایین نخواهدافتاد.

برای اینکه بتوانید از این خورجین در شرایط متفاوت استفاده کنید، بهتراست به دنبال گزینه هایی باشید که پارچه ضدآب دارند.بدین ترتیب از وسایل خود نیز در هنگام بارش برف و یا باران محافظت خواهیدکرد.

دوچرخه سایز 29

رک پک

شما به عنوان یک توریست که با دوچرخه سفر می کند به یک رک پک نیاز دارید. رک پک درواقع همان کیفی است که می توانید به صورت دستی آن را با خود حمل کنید. این مدل از کیف ضدآب است و می توانید آن را در بخش جلویی و یا عقب دوچرخه استفاده کنید.

قمقمه آب

مسلما در حین رکاب زدن های طولانی مدت تشنه می شوید، از این رو نیز اهمیت دارد که قمقمه آبی را در اختیار داشته باشید.نوشیدن آب می تواند انرژی بیشتری را برای رکاب زدن به شما بدهد و دمای بدنتان را نیز کنترل کند. از این رو نیز اهمیت دارد که قمقمه آب را نیز در لیست لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه بگنجانید.

چراغ مخصوص دوچرخه

مسلما در هنگام سفر شما نیاز دارید که در شب هنگام نیز رکاب بزنید تا خود را به یک مکان مناسب برای استراحت برسانید.از این رو نیز باید به دنبال خرید چراغ مخصوص برای دوچرخه باشید. دو مدل از چراغ برای دوچرخه وجود دارد که در حین رکاب زدن به شما کمک می کند.یکی از این چراغ ها دیگران را در جاده از حضور شما آگاه می کند و دیگری نیز هنگام اتراق کردن در جاده به کمکتان می آید.

گلگیر

برای سفر با دوچرخه به مکان های بارانی استفاده از گلگیر نیز به شما پیشنهاد می شود. گلگیر به تایرهایتان در برابر گل و لای کمک می کند.

آینه بغل

برای اینکه بتوانید وضعیت سفر و ماشین های پشت سرتان را به خوبی بسنجید، لازم است که آینه بغل را نیز در لیست لوازم موردنیاز سفر با دوچرخه بگنجانید.

تلمبه

احتمال پنچرشدن تایر دوچرخه در حین سفر بسیارزیاد است از این رو نیز باید به همراه خود وسایل تعمیر تایر و تلمبه را به همراه داشته باشید.

زین مناسب

دقت داشته باشید شما قراراست مدت زمان زیادی را روی این زین بنشینید و رکاب بزنید. از این رو نیز راحتی آن از اولین نکاتی است که باید در هنگام انتخاب زین بررسی شود. درواقع باید به دنبال انتخاب زینی باشید که بتوانید مدت ها بدون خستگی روی آن نشسته و رکاب بزنید.

در این بخش سعی کردیم تمامی لوازم موردنیاز برای سفر با دوچرخه را به شما معرفی کنیم. شما نیز با تهیه این وسایل می توانید با خیال راحت مسافرت های کوتاه مدت خود را آغازکنید.لازم است بدانید که سفرکردن با دوچرخه سختی های خاص خود را دارد و تنها علاقه به سفرکردن است که به شما در این راه کمک خواهدکرد. ممکن است در حین رکاب زدن های طولانی مدت عضلات شما دچار گرفتگی شود،برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهتراست قبل از سفر با نرمش کردن خود را آماده کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم