برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی Rolls-Royce سری (ZTN) کد 4249

مرجع:
ZTN 249-4249
نام تجاری : رولز-رویس
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال زیبا، بلوتوث، حالت گهواره، چراغ های جذاب در جلو و عقب و همچنین درج لوگوی رولزرویس روی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
13,680,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
12,100,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
12,100,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
9,517,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
9,558,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

احتمالا تا حالا برند رولزرویس را شنیده اید اما اگر اینطور نیست به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به گوگل زده و محصولات بی نظیر این برند را ببینید تا کمی با تاریخچه آن آشنا شوید.

اولین خودروی رسمی این برند در سال 1904 یعنی حدود 120 سال پیش، خودروی 10 HP بود و آخرین آن فانتوم نسل هشتم مدل 2023 است که ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 نمونه کودکانه آن محسوب می شود. به همان کلاس و زیبایی!

این ماشین از لحاظ قیمتی یک میان رده محسوب می شود اما اگر بخواهیم از روی کیفیت ساخت، نمای ظاهری، امکانات و تجهیزات آن قضاوت کنیم، به جرات می توان گفت که در حد یک پرچمدار بازار حرف برای گفتن دارد چراکه علاوه بر کیفیت ساخت و بالا و طراحی زیبا، از امکاناتی نظیر سیستم صوتی دیجیتال و آپشنال و همچنین کنترل از راه دور نرم افزاری نیز بهره می برد که معمولا در این رده قیمتی به صورت همزمان و در یک مدل مشاهده نمی شوند. به همین دلیل می توانیم آن را یکی از ارزشمندترین گزینه های خرید نسبت به قیمت بدانیم.

اگر شما هم از علاقمندان به این سبک هستید، پیشنهاد می کنیم نقد و بررسی این محصول جدید را تا انتها مطالعه کرده و با مزایا و معایب این مدل آشنا شوید.

 

فانتوم، تلفیقی مجلل از کلاسیک و مدرن

همانطور که قبلا اشاره کردیم ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 با تقلید از طراحی رولزرویس فانتوم 2023 تولید شده است. هرچند که ساخت نمونه کودکانه و مشابه یک ماشین فوق لوکس 25 میلیارد تومانی کار بسیار دشواری است اما اگر واقع بینانه قضاوت کنیم، طراحان این محصول تا حدود زیادی در این کار موفق بوده اند و از دید کلی توانسته اند امضای برند رولزرویس در طراحی را اجرا کنند.

برآمدگی قسمت کاپوت، شکل جلو پنجره، حالت چراغ های جلو و عقب و همچنین علامت مخصوص این برند در نوک کاپوت با همکاری هم، ترکیبی زیبا و نزدیک به فانتوم واقعی را ایجاد کرده اند. در واقع هر بیننده ای با دیدن شکل ظاهری آن به راحتی حدس می زند که این محصول، یک رولزرویس مینی است!  هرچند شکل و طراحی بخش گلگیرها به دور از مدل واقعی بوده و برای اسپرت کردن این ماشین شارژی، قطعات پلاستیکی اضافه ای به آن چسبیده شده که یک نکته منفی محسوب می شود.

چراغ های جلو و عقب ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 برخلاف بعضی مدل های هم قیمت، هردو فعال بوده و از نوع LED  با کیفیت و کاملا شبیه مدل واقعی طراحی شده اند. خوب است بدانید در بعضی از مدل های هم قیمت، اساسا چراغ عقب وجود ندارد حتی از نوع معمولی!

از آنجایی که این مدل به نوعی کپی یک خودروی لوکس است بنابراین شرکت سازنده سعی کرده فقط از رنگ هایی استفاده کند که به لوکس بودن ظاهر آن خدشه ای وارد نکند. به این معنی که این روزلزرویس را فقط با رنگ های نقره ای و بژ می توانید تهیه کنید!

نکته نهایی در مورد طراحی ماشین رولزرویس کد 4249 ، همان تمایز اصلی برند رولزرویس است. یعنی طراحی آن تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن بوده و جذابیت هردو سبک را به زیبایی هرچه تمام تر از خودروی واقعی فانتوم به ارث برده است.

ابعاد کوچک برای خردسالان لوکس پسند

ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 با داشتن بدنه‌ای با 116 سانتیمتر طول، 65 سانتیمتر عرض و 60 سانتیمتر ارتفاع، یک خودروی کلاس Small محسوب می شود که برای کودکان 1 تا 8 طراحی شده و به واسطه فنرهای قدرتمند خود می تواند تا وزنی معادل 50 کیلوگرم را تحمل کند.

این ابعاد به طور ویژه برای کودکان خردسال درنظر گرفته شده تا در هنگام رانندگی و هماهنگی اعضای بدن با فرمان و پدال گاز، کاملا راحت باشند.

نکته مثبت بعدی ابعاد کوچک را میتوان کاهش قیمت تمام شده محصول دانست. به این ترتیب خانواده‌ها در تهیه ماشین شارژی برای کودک خردسال، اجباری به پرداخت هزینه بیشتر برای تهیه مدل‌های بزرگ تر نخواهند داشت.

کابینی آپشنال با طراحی خاص

از لحاظ طراحی داخل کابین، ماشین رولزرویس کد 4249 یک تمایز جدی و محسوس با رقبا دارد و آن هم رنگ داشبورد و فرمان است. این رنگ حسی شبیه به چرم را به بیننده منتقل کرده و نمای لوکس تری به درون ماشین می دهد.

در بخش فرمان، این کار به شکل ترکیب فلز و چرم انجام شده که مجموع این دو بعلاوه سیستم پخش دیجیتال و پر امکانات، یک کابین بسیار زیبا و منحصربه فرد را تشکیل داده اند.

پخش صدای استارت واقعی هنگام فشردن کلید استارت، نمایشگر باتری دیجیتال، تعبیه کلیدهای کنترلی موزیک و بوق روی فرمان در کنار صندلی‌ راحت با روکش چرم و مجهز به کمربند ایمنی، امکانات دیگری هستند که دور هم جمع شده تا یک تجربه تمام عیار در رانندگی با یک ماشین لوکس را برای کودک رقم بزنند.

مشخصات فنی فراتر از یک میان رده!

تا به اینجا صحبت از قیمت اقتصادی و ابعاد کوچک و خردسالان شد. بنابراین ممکن است تصور کنید این مدل از لحاظ قدرت و سرعت در مقابل بهترین های بازار کم آورده و قاعده را می بازد. اما ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 علاوه بر آپشن های داخل کابین، با 4 موتور قدرتمند، باتری 12 ولت و گیربکس باکیفیت، جزو قوی‌ترین مدل های میان رده بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است چراکه اکثر رقبای آن دوموتوره هستند!

باتری 12 ولتی این ماشین هم به راحتی 2 تا 2.5 ساعت رانندگی مداوم را تضمین می کند که در مقابل زمان شارژ 4 ساعته عدد قابل قبولی است.

گهواره سوپر لوکس

ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات بازار، به سیستم گهواره اتوماتیک هم مجهز شده که برای کودکان زیر 4 سال بسیار کاربردی است.

خوب است بدانید در ماشین های شارژی دو نوع سیستم گهواره وجود دارد که یک نوع آن با موتور مجزا، ماشین را در جا و بدون حرکت لاستیک ها تکان می دهد اما در نوع دوم بدون استفاده از موتور مجزا و فقط از طریق حرکت دادن آرام چرخ ها به سمت جلو و عقب، حالت گهواره را شبیه سازی می کند. در ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 از حالت دوم استفاده شده است.

در حالت عادی، بازی و رانندگی کودک با این ماشین یک اتفاق طبیعی محسوب می شود اما گاهی ممکن است بخواهید او را آرام کرده یا برای خوابیدن آماده کنید. اینجاست که این رولزرویس در قامت یک گهواره لوکس، علاوه بر حرکات ملایم خود، آهنگ ها و قصه های موردعلاقه کودک را نیز پخش کرده و این ماموریت را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد.

تنها کاری که بر عهده شمست، فشردن کلید گهواره است!

کنترل از راه دور با ریموت و موبایل!

همانطور که می دانید، اکثر ماشین های شارژی اورجینال بازار، به همراه خود یک دسته کنترل از راه دور (ریموت) دارند و اگر این ویژگی را برای رولزرویس تکرار کنیم احتمالا جای تعجبی نخواهد داشت. اما...

اگر قبل از این محصول، چند مدل دیگر را هم بررسی کرده باشید احتمالا دقت کرده اید که در مدلهای میان رده معمولا یک یا دو آپشن مهم حذف می شود تا قیمت محصول کاهش یابد. در کمال تعجب ماشین شارژی رولزرویس کد 4294 علاوه بر تمام آپشن‌های اشاره شده، به کنترل از راه دور نرم افزاری (گوشی هوشمند) نیز مجهز است که باعث می شود آن را یک ماشین شارژی تمام عیار بدانیم.

با توجه به محدودیت زمان و مشغله های روزمره والدین، احتمالا لزوم استفاده مداوم از ریموت سخت‌افزاری برای کنترل و هدایت رانندگی کودک کار خسته کننده ای باشد اما وجود نرم افزار مخصوص گوشی موبایل باعث می شود این کار بسیار راحت تر و حتی همزمان با کارهای روزمره انجام شود.

" بر اساس تجربه چندین ساله، ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در صورت تمرین کودک از سنین پایین با اسباب‌بازی‌های هوشمند و چالش‌برانگیز مانند ماشین شارژی، به مرور و با رشد جسمی و فکری بیشتر کودک، کم کم تبدیل به یک راننده حرفه ای شده و برخلاف کودکان هم سن خود، نیازی به کمک دیگران نخواهد داشت.

به گواه مشتریان برلیانس، این مسئله تاثیر محسوسی بر افزایش اعتماد به نفس او در جمع‌های کودکانه دارد.

کلام آخر

شاید مهمترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید ماشین شارژی قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک ماشین شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید دهها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدودی بی نیاز می‌کند.

ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 با الهام از رولزرویس فانتوم نسل 8 و به طور دقیق مدل 2023 ، کیفیت ساختی فوق العاده، ظاهری زیبا، مشخصات فنی عالی و کابینی آپشنال دارد که همه انتظارات شما را از یک ماشین شارژی برآورده کرده و رقیب بسیار سرسختی برای سایر میان رده ها محسوب می شود.

اما اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند ماشین مسابقه‌ای، آفرود، شاسی بلند، کلاسیک، پلیس، و حتی موتور شارژی علاقه دارید می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کرده و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • دارای لوگو و علامت فیزیکی مخصوص رولزرویس
  • چهار موتوره بودن نسبت به قیمت یک میان رده
  • سیستم پخش صوتی دیجیتال و مجهز به بلوتوث
  • مجهز به گهواره و کنترل از راه دور نرم افزاری

سوالات پر تکرار مشتریان

  • میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از ماشین چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این ماشین 50 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 1 الی 8 سال مناسب است. البته این ویژگی باعث شده که وزن آن به دلیل پلاستیک باکیفیت استفاده در بدنه و با احتساب موتورها و سایز تجهیزات حدود 15 کیلوگرم باشد. اگر فکر میکنید کودک شما از لحاظ سنی و وزنی کوچکتر از بازه‌یتعریف شده است بهتر است نگاهی به مدل‌های سبک‌تر مانند X  و Y  بیاندازید تا مدل سبک‌تر و ارزان‌تری تهیه کنید.


  • آیا امکان شستشوی ماشین شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر ماشین را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.


  • محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، ریموت کنترل، سیم Aux


  • مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل  چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.


  • آیا امکان جابجایی این ماشین شارژی با خودرو وجود دارد؟

بله، با وجود ابعاد کوچک و وزن کمتر، علاوه بر صندلی عقب خودرو و باربند، به صورت دستی هم قابل حمل می‌باشد.


  • ماشین شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

ماشین‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت ماشین شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال ماشین مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


  • آیا ماشین شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

بله، تمامی ‌ماشین شارژی‌ها با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید.

 

انتخاب گارانتی و خدمات

فروشگاه برلیانس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی خرید و فروش آنلاین ماشین شارژی و موتورشارژی است.

فروشگاه برلیانس با توجه به حساسیت والدین در زمینه زیبایی و کیفیت و سلامت محصولات،تصمیم به عرضه ی گارانتی های معتبر و شرکتی گرفته است. شما می توانید در کنار دریافت عکس و فیلم واقعی تمامی محصولات از خدمات گارانتی ها و خدمات پس از فروش برلیانس نیز بهره مند شوید.

گارانتی زاگرس سرویس، معتبر ترین گارانتی شرکتی

برای این منظور کلیه محصولات شارژی که در برلیانس عرضه می شود توسط شرکت زاگرس تجارت نوین بیمه شده اند و دارای ضمانت نامه رسمی و سریال دار می باشند. برای استعلام گارانتی خود می توانید به سامانه ی زاگرس سرویس به آدرس www.zagros-service.com مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

جزئیات محصول
ZTN 249-4249

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 15 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
50 کیلوگرم
ابعاد (CM)
60*65*116
سن قابل استفاده
1 الی 8 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
چهار موتور
مانیتور
ندارد
استارت
دکمه ای
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
کنترل موبایل
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
سواری
شاستی
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج طلایی 15,200,000 تومان
پکیج نقره ای 13,680,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم