برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لوازم جانبی ماشین شارژی

فیلتر توسط

ماشین شارژی از قطعات بسیارزیادی ساخته شده است که در صورت استفاده زیاد و یا اشتباه احتمال از بین رفتن آنها وجوددارد. به همین دلیل نیز شاید پس از زمان استفاده کردن از این وسیله نیاز داشته باشید تا برخی از قطعات آن را به کلی تعویض کنید. ازجمله این قطعات می توان به گیربکس، رله، برد و مواردی از این قیبل اشاره کرد.  دقت داشته باشید هریک از این قطعات وظایف خاص خود را انجام می دهند از این رو نیز در صورت خرابی هریک از این بخش ها مسلما نیاز به تعویض آنها خواهیدداشت. ما در برلیانس هریک از انواع این قطعات لوازم یدکی ماشین شارژی را با بالاترین کیفیت عرضه می کنیم از این رو نیز می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آنها تصمیم بگیرید.

معرفی لوازم یدکی ماشین شارژی

ماشین شارژی دارای لوازم یدکی متفاوتی است که در این بخش به معرفی هریک از آنها می پردازیم:

شارژر ماشین شارژی

یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین شارژی ، شارژر آن است که در مدل های شش ولت و دوازده ولت عرضه می شوند. شما می توانید بسته به نیازتان هریک از انواع این شارژر را انتخاب کنید.

کامپیوتر(برد) ماشین شارژی

امروزه بیشتر ماشین شارژی موجود در بازار دارای ریموت کنترل هستند که به والدین برای کنترل ماشین کمک می کند. اتصال بین کنترل و ماشین از طریق این برد صورت می گیرد. در صورت خراب شدن برد ماشین شارژی مسلما عملکرد این بخش از آن دچار مشکل خواهدشد. از این رو نیز نیازاست تا به دنبال خرید بردی جدید برای ماشین موردنظرتان باشید.

ادامه مطلبShow less

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم