برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مزایای دوچرخه قناری

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

همه ی ما با کیفیت برخی از محصولات چینی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند، آشنا هستیم. در مورد دوچرخه نیز این مسئله وجود دارد، زیرا دوچرخه های چینی بسیاری در بازار وجود دارند که از کیفیت پایینی برخوردار هستند. علاوه بر این، دوچرخه هایی چینی دارای طراح های تکراری و خسته کننده هستند.

‌همچنین زمانی که شما به بازار می‌روید نیز با دوچرخه های چینی گوناگونی مواجه می‌شوید. اما دوچرخه هایی که با برند قناری یا canary وجود دارند، متفاوت از دوچرخه های چینی موجود در بازار هستند. این برند متعلق به ژاپن است که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین بر خلاف دوچرخه های چینی موجود در بازار، داری طراح های زیبا و متنوعی نیز هستند.

برند قناری

قدمت برند قناری در ایران به حدود 50 سال پیش برمیگردد. کیفیت این برند و محصولات آن به اندازه ای است که برخی از افرادی که اولین دوچرخه های برند قناری را خریداری کرده‌اند، همچنان به این برند وفادارند و از این برند به عنوان برندی مرغوب در صنعت دوچرخه سازی یاد می‌کنند.

برند قناری متعلق به شرکت کوهای ژاپن است. کیفیت فوق العاده بالا و طراحی های بسیار زیبا و متنوع، از جمله ویژگی های بارز دوچرخه های برند قناری است. در تولید دوچرخه های برند قناری از تکنولوژی های روز دنیا، نوآوری و خلاقیت بهره گرفته می‌شود تا محصولاتی فوق العاده جذاب و با کیفیت روانه بازار کنند.

در تولید بدنه، طوقه و دو شاخ دوچرخه های برند قناری از آلیاژهای جدید و پیشرفته منیزیم استفاده شده است که همین مسئله باعث شده که دوچرخه هایی که تولید می‌شوند سبک تر از آلومینیوم باشند و در عین حال از فولاد، مقاوم تر باشند. البته توجه داشته باشید که معمولا در دوچرخه های بزرگسال و تا حدودی حرفه ای از این نوع آلیاژ استفاده می‌شود.

در دوچرخه های بچگانه قناری نیز با استفاده از این آلیاژ، دوچرخه هایی فوق العاده سبک و مقاوم تولید می‌شوند. جالب است بدانید که دوچرخه های قناری به نوع خاصی از ترمز دیسکی مجهز هستند که ثبت اختراع آن به صورت انحصاری، در اختیار شرکت ژاپنی کوها قرار دارد. همین مسئله باعث شده است که دوچرخه های قناری از سایر دوچرخه متمایز شوند.

این مسئله از این لحاظ حائز اهمیت است که ایمنی در دوچرخه سواری مخصوصا در بچه ها، امری بسیار ضروری است.

مزایای دوچرخه قناری

همان طور که تا حدودی اشاره کردیم، دوچرخه قناری دارای مزایای بسیاری هستند که برای توضیح بیشتر، در این بخش، چند مورد از این مزایا را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  •          در تزئین دوچرخه قناری از استیکرهای جذاب و با کیفیت استفاده شده است.
  •          دوچرخه های قناری، برخلاف دوچرخه های چینی موجود در بازار، از طراحی های زیبا و خلاقانه برخوردار هستند، علاوه بر این، روی بدنه دوچرخه قناری نیز از تنوع بسیار خوبی بهره گرفته شده است.
  •          در طراحی پدال های دوچرخه قناری تنوع وجود دارد و همچنین از این دوچرخه ها از پدال های خاص نیز استفاده شده است.
  •          برای آموزش دوچرخه سواری به کودکان از چرخ های کمکی استفاده شده است تا دوچرخه سواری برای کودکان راحت تر باشد.
  •          این گونه دوچرخه دارای قمقمه، زنگ و پایه قمقمه نیز هستند.
  •          در رنگ آمیزی دوچرخه قناری از رنگ های کوره ای استفاده شده است که رنگ های بسیار با دوام و در عین حال متنوع هستند.
  •          برای تولید دسته ترمز، گلگیر، محافظ زنجیر و دسته فرمان دوچرخه های قناری از قطعات پلاستیکی استفاده شده است که جنس های بسیار با کیفیت و دارای استاندارد اتحادیه اروپا نیز هستند.
  •          برخی از مدل های دوچرخه های برند قناری، دارای پدهای نرم روی میله افقی بدنه هستند.
  •          برای تنظیم ارتفاع دوچرخه های قناری، نیازی به ابزاری نیست، بلکه برای این منظور به راحتی می‌توان از بست های آسان بازشو استفاده کرد.
  •          در برخی از مدل های دوچرخه های قناری از کمک فنر استفاده شده است.
  •          دوچرخه قناری دارای کنترل خوبی هستند و به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد.
  •          همچنین برخی از مدل های دوچرخه برند قناری، دارای سبد و ترک بند های زیبا، متنوع و جذاب هستند.
  •          آلیاژی که در ساخت بدنه دوچرخه مورد استفاده قرار می‌گیرد متنوع است، برخی از مدل ها از آلومینیوم، برخی از منیزیم و برخی از استیل ساخته می‌شوند.
  •          داشتن بدنه سفت و محکم یکی دیگر از مزایای دوچرخه های برند قناری است.

علاوه بر مزایای ذکر شده برای دوچرخه قناری، این دوچرخه دارای مزایای دیگری برای ایمنی دوچرخه سوار نیز هست. همان طور که قبلا گفتیم، در دوچرخه های قناری، از ترمز دیسکی استفاده می‌شود که ثبت اختراع به صورت انحصاری در اختیار شرکت کوهای ژاپن قرار دارد. علاوه بر این، دوچرخه قناری دو مزیت دیگر برای ایمنی دوچرخه سوار به همراه دارد که عبارتست از:

  •          برای اینکه از تماس ساق پای کودک با زنجیر دوچرخه جلوگیری شود، زنجیر دوچرخه دارای پوشش کامل است.
  •          مزیت دیگری که در رابطه با ایمنی دوچرخه سوار در استفاده از دوچرخه های قناری وجود دارد این است که در تولید دوچرخه فیزیک بدنی فرد و همچنین طراحی ارگونومیک توجه شده است تا بین زین، فرمان و پدال ها، فاصله مناسبی وجود داشته باشد. همچنین این موضوع باعث می‌شود که دوچرخه سوار در هنگام دوچرخه سواری به درستی بنشیند تا از آسیب های احتمالی به کمر، زانوها و ستون فقرات جلوگیری شود.

با بررسی ویژگی های دوچرخه های برند قناری و البته مزایایی که در  ادامه به آن پرداختیم، شاید تشویق شده باشید که شما هم یکی از دوچرخه های برند قناری را خریداری کنید. اما لازم است بدانید که برند قناری نیز همچون سایر برندهای تولید کننده دوچرخه، دارای دوچرخه های متنوعی است که هر کدام از این دوچرخه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که آنها را از سایر مدل های متمایز می‌کنند.

به همین دلیل در خرید دوچرخه های برند قناری به این مسئله توجه داشته باشید که در ابتدا لازم است که نیازهای خود را بشناسید و سپس براساس نیاز خود و ویژگی هایی که مدنظرتان است و البته میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته‌اید، دوچرخه مناسب خود و نیاز خود را خریداری کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم