برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی برترین محصولات ویوا

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

ویوا یکی از برندهای چینی مطرح در زمینه تولید انواع دوچرخه است که محصولات آن در کشور ما طرفداران بسیارزیادی دارد. این برند هر ساله محصولات جدیدی را وارد بازار می‌کند از این رو نیز توانسته است تاحدبسیارزیادی رضایت مشتریان را به خود جلب کند. اگر به دنبال خرید دوچرخه از این برند هستید، با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. درادامه برترین محصولات ویوا را در چند سال اخیر به شما معرفی می‌کنیم تا یک خرید ایمن را رقم بزنید.

معرفی برترین محصولات ویوا

برای خرید محصولات ویوا کافیست به سایت این برند سری بزنید، متوجه می‌شوید که تمامی محصولات ویوا در دسته بندی های جداگانه ای ارائه می‌شوند. تعداد دسته بندی های این برند زیاد است و اما محصولات موجود در هر دسته محدودند. دوچرخه های این برند را می‌توان در دسته های کوهستان،تعلیق کامل، جاده ای، تاشو،بچه گانه، شهری و دوچرخه برقی خریداری کرد. درادامه برخی از برترین محصولات ویوا را به شما معرفی می‌کنیم.

دوچرخه ویوا المنت

ویواالمنت یکی از برترین محصولات ویوا است که در رده دوچرخه های کوهستانی این برند قرارمی‌گیرد. این دوچرخه در سال 2018 ساخته شده است که از استانداردهای روز اروپا پیروی می‌کند.

بدنه این دوچرخه از آلمینویم سبک ساخته شده است از این رو نیز شما می‌توانید سالیان سال از این محصول بدون هیچ آسیبی استفاده کنید. وزن سبک این دوچرخه سبب می‌شود تا درصورت خراب شدن آن نیز بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

این دوچرخه برند ویوا 24دنده است از این رو شما می‌توانید در مسیرهای مختلف بدون هیچ دردسری از آن استفاده کنید. دوچرخه کوهستان ویوا المنت قابلیت تنظیم ارتفاع زین را داراست و طراحی کاملا حرفه ای دارد، از این رو نیز جز برترین محصولات ویوا قرارمی‌گیرد.

ویوا o xygen100

 از دیگر برترین محصولات ویوا می‌توان به o xygen100 اشاره کرد که با بهترین قطعات مونتاژ شده است. تمامی قطعات مربوط به سیستم دنده این برند مربوط به برند معروف شیمانو است که کیفیت بسیاربالایی دارد. در ساخت فریم این دوچرخه از آلمینیوم استفاده شده است از این مقاومت بالایی را در برابر عوامل خارجی خواهدداشت.

این مدل از دوچرخه ویوا در سایزهای متنوعی ارائه می‌شود که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هریک را خریداری کنید. اکسیژن از دوچرخه های کوهستان این برند است که می‌توانند خانم ها و آقایان از آن برای محیط های شهری نیز استفاده کنند.

ویوا هرمس

ویوا هرمس محصولات سال 2020 این برند است که از ظاهر آن می توانید متوجه کیفیت آن شوید. هنگام سوارشدن این دوچرخه نرمی و راحتی فوق العاده ای را تجربه خواهیدکرد که شما را برای خرید آن تشویق می کند. قیمت این محصول بسیارمناسب است و اما زیبایی ظاهری آن سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.

فریم این دوچرخه نیز آلمینیومی است که نشان از مقاومت بالای آن در شرایط مختلف دارد. تعویض دنده با کمک این دوچرخه بسیارراحت است، از این رو نیز این محصول را در بین برترین محصولات ویوا قرارداده‌اند.

ویوا فرست

اگر به دنبال خرید یک دوچرخه شهری از برند ویوا هستید، می‌توانیم ویوا فرست را به شما پیشنهاد کنیم. فریم این دوچرخه به صورت کامل از آلمینیوم ساخته شده است از این رو نیز تنها 20کیلوگرم وزن دارد.

از نظر ظاهری نیز این دوچرخه طراحی بسیارزیبایی دارد از این رو نیز طرفداران بسیارزیادی دارد. ویوا فرست نسبت به قیمتی که دارد، می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند، از این رو برای خرید آن شک نکنید

 این مدل دوچرخه از جدیدترین متدهای روزدنیا پیروی می‌کند، از این رو سواری نرم و راحتی را به دوچرخه سوار می‌دهد. از دیگر ویژگی های این دوچرخه می‌توان به دنده شانزمان 30حالته و سیستم ترمز هیدرولیکی اشاره کرد.

ویوا ورتکس

از برترین محصولات ویوا، می توان به دوچرخه ورتکس اشاره کرد که از ساده ترین دوچرخه های این برند هستند. اگر به دنبال خرید یک دوچرخه باکیفیت با قیمت مناسب هستید، ویوا ورتکس انتخاب خوبی برای شما خواهدبود.

وزن دوچرخه ورتکس سایز26 برند ویوا تنها 13کیلوگرم است که می‌تواند انتخاب خوبی برای بانوان باشد. دوچرخه های ورتکس 21 دنده دارند و می‌توانند نیاز شمارا برای استفاده درون شهری برطرف نمایند.

سوپربایک

از دیگر برترین محصولات ویوا که می‌توانیم در این مطلب به آن اشاره کردیم، سوپربایک است. بدنه دوچرخه سوپربایک از تکنولوژی هایدروفورمینگ و از آلمینیوم 6061ساخته شده است که به خوبی می‌تواند نیازهای دوچرخه سوار را برآورده کند.شما می‌توانید این مدل از دوچرخه را در سایزبندی های متفاوت متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

الماس

اگر به دنبال خرید دوچرخه ای با طراحی زیبا و عالی هستید، دوچرخه الماس انتخاب خوبی برای شما خواهدبود.  این دوچرخه از نظر ظاهری بسیارجذاب است و می‌تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. تمامی قطعات به کاررفته در این محصول از برند شیمانو است از این رو می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصول آن را خریداری کنید.

بدنه ویوا الماس از آلمینیوم 6061 ساخته شده است که در عین سبک بودن ، مقاومت بسیارخوبی را نیز دارد. الماس جز لیست بهترین محصولات ویوا می‌باشد.

فشن

یکی از دوچرخه های کوهستان برند ویوا، فشن است که دارای بدنه آلمینیومی و وزنی برابر 12کیلوگرم می‌باشد. البته دوشاخ این دوچرخه که فشاربیشتری را تحمل می‌کند از آهن ساخته شده است تا مقاومت بیشتری داشته باشد.

 دوچرخه فشن محصول سال 2019 برند ویوا است که 24 دنده دارد و خانم ها و آقایان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول نسبت به قیمت خود دارای کیفیت عالی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دوچرخه فشن ویوا دارای کمک فنر در بخش جلویی و زین راحتی است که سبب می‌شود تجربه خوبی را از دوچرخه سواری داشته  باشید. شما می‌توانید دوچرخه فشن را نیز در سایزبندی های متفاوتی خریداری کنید.

ویوا یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید دوچرخه است که در کشور ما محبوبیت بسیارزیادی دارد. این برند از سال 1992 فعالیت خود را آغازکرده است  تا به امروز توانسته است موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب کند. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات خوبی را درباره برترین محصولات ویوا به شما اشاره کنیم. اگر شما نیز به دنبال خرید دوچرخه از یک برند معتبر هستید، با مطالعه این مقاله می‌توانید به محصولات پرطرفدار این برند برسید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم