برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مهم ترین نکات برای خرید تیوپ دوچرخه

نوشته شده در تاریخ9 ماه پیش
دوست داشتن

تیوپ دوچرخه جز مهم ترین بخش های هر دوچرخه محسوب می شود که طراحی آن بسیارساده است و هیچ پیچیدگی ندارد. انتخاب یک تیوپ استاندارد اهمیت بسیارزیادی دارد به همین دلیل نیز شما به عنوان یک دوچرخه سوار باید از این موارد اطلاع داشته باشید. اگر به دنبال خرید تیوپ دوچرخه باکیفیت هستید، بهتراست اطلاعاتی را در این حوزه داشته باشید. درادامه سعی می کنیم هر آنچه برای خرید تیوپ نیاز دارید را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

راهنمای خرید بهترین تیوپ دوچرخه

تیوپ مناسب علاوه بر نرمی و راحتی تاثیر مستقیمی را روی ایمنی و امنیت دوچرخه سوار می گذارد به همین دلیل نیز خرید یک نمونه مرغوب از آن اهمیت دارد. درواقع اهمیت خرید تیوپ مناسب به خصوص اگر شما به صورت تخصصی این ورزش را دنبال می کنید، اهمیت بسیارزیادی دارد.

والف تیوپ

والف یک قطعه فلزی است که روی تیوپ قرارمی گیرد و شما می توانید با کمک آن میزان باد هر تیوپ را به خوبی تنظیم کنید. به صورت کلی سه نوع والف در ساختار تیوپ به کارمی رودکه عبارتنداز: تیوپ با والف آمریکایی، تیوپ با والف فرانسوی و تیوپ با والف انگلیسی . از بین این مدل های والف آمریکایی و فرانسوی رایج تر است و مدل های انگلیسی قدیمی شده اند به همین دلیل نیز خیلی استفاده از آنها پیشنهاد نمی شود.

والف آمریکایی و فرانسوی را شما می توانید به راحتی از روی ظاهر آنها تشخیص دهید. والف های آمریکایی طراحی ظاهری کلفت و زمخت تری دارند به همین دلیل نیز کمتر در معرض آسیب احتمالی هستند. این مدل والف بدون نیاز به تبدیل و در هر آپاراتی به راحتی تنظیم باد خواهندشد. در مقابل والف فرانسوی نسبت به والف آمریکایی باریکتر و نازک ترند و بیشتر برای لاستیک های جاده ای مناسب هستند. آسیب پذیری این والف نسبت به مدل های دیگر بیشتر است و البته برای بادکردن آنها نیز نیاز به تبدیل خاصی دارید.

سایز تیوپ

یکی از مهم ترین ویژگی های هر تیوپ، سایز آن است. درواقع زمانی که برای خرید تیوپ دوچرخه اقدام می کنید، اولین چیزی که باید درنظربگیرید سایز دوچرخه شماست. تیوپ نیز مانند لاستیک دوچرخه در سایزبندی متنوعی عرضه می شود که شما می بایست مدل مناسب دوچرخه خود را خریداری کنید. برای انتخاب سایز تیوپ ابتدا باید سایز لاستیک دوچرخه را درنظرداشته باشید. دقت داشته باشید تیوپ حالت کشسانی دارد به همین دلیل نیز به راحتی با عرض های متفاوت لاستیک همخوانی پیدا می کند.

به صورت کلی می توان گفت تیوپ مناسب برای دوچرخه های بچه گانه سایزی بین 12 تا20  مناسب است و تیوپ های سایز 24 تا 29 هم برای دوچرخه بزرگسال قابل استفاده است.

برند تیوپ

برای خرید تیوپ دوچرخه حتما برند تولیدکننده آن را نیز درنظرداشته باشید. امروزه برندهای بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که شما باید مشهورترین این برندها را بشناسید و بدین ترتیب باکیفیت ترین تیوپ را برای دوچرخه خریداری کنید. درست است که برندهای ایرانی و خارجی بسیارزیادی در این زمینه فعالیت دارند اما باید بدانید مدل های ایرانی با آب و هوای کشور ما سازگاری بیشتری دارد. پس برای کمک به اشتغال جوانان کشورمان هم شده مدل های ایرانی را خریداری کنید که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

ما در برلیانس مدل های متنوع تیوپ دوچرخه را از برندهای متنوع عرضه می کنیم. شما می توانید تیوپ مناسب و اقتصادی موردنظرتان را از بین محصولات سایت ما بیابید.

ضخامت تیوپ دوچرخه

تیوپ ها دائما در معرض سوراخ شدن و پارگی هستند به همین دلیل نیز بهتراست برای خرید تیوپ دوچرخه به دنبال گزینه ای با ضخامت بالا باشید. تیوپ های ضخیم مقاومت خوبی دارند و هنگام پارگی نیز می توانید با کمک چسب مخصوص آن را آپارات کنید.

البته برخی از دوچرخه سواران همواره به دنبال این هستند تا وزن دوچرخه را کاهش دهند به همین ترتیب نیز می توانند از تیوپ های نازک بدین منظور استفاده کنند.

در این بخش تمامی نکاتی که برای خرید بهترین تیوپ دوچرخه به شما کمک می کند را بررسی کردیم . شما نیز می توانید با بررسی این نکات بهترین انتخاب را برای دوچرخه خود داشته باشید. ما در سایت برلیانس مدل های متنوعی از تیوپ دوچرخه را به شما عرضه می کنیم که شما می توانید به راحتی مدل موردنظرتان را از میان آنها بیابید.

معرفی بهترین برند تولیدکننده تیوپ دوچرخه

امروزه برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید تیوپ دوچرخه فعالیت دارند که شما باید معروف ترین برندهای این حوزه را به خوبی بشناسید. درادامه به معرفی برترین برندهای این حوزه می پردازیم. این برندها شناخته شده هستند به همین دلیل نیز می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

تیوپ کندا

کندا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تیوپ دوچرخه است که محصولات استاندارد و باکیفیتی را عرضه می کند. این برند حدود 50 سال است در زمینه تولید تایر و تیوپ فعالیت دارد و محصولات آن بهترین انتخاب برای دوچرخه کوهستان، هیبریدی و کروزر می باشد.

نصب این تیوپ بسیار آسان است و شما برای خرید آن نیاز نیست خیلی هزینه کنید.

Continental’s Race 28

اگر به دنبال یک تیوپ باکیفیت و عالی هستید، این گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهدبود. طراحی این تیوپ کاملا متناسب با لاستیک دوچرخه شماست و بهترین انتخاب برای مسابقات دوچرخه سواری است. قیمت این تیوپ مناسب است و نیازی نیست برای خرید آن هزینه زیادی را صرف کنید.

تیوپ street fit360

تیوپ های این برند بهترین انتخاب برای دوچرخه نوجوان، سفرهای کوهستان، درون شهری و ساحلی است. اتصالات تیوپ های این دوچرخه کیفیت بسیاربالایی دارند و بهترین انتخاب برای دوچرخه شما به حساب می آیند.

Lifeline road

این برند جز قیمت مناسب ترین انواع تیوپ های بازار را تولید می کند که محصولات خود را با مقاومت و کیفیت بالا عرضه می کند. تولیدات این برند با شرایط جوی کشور سازگار است و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی می شود.

شما می توانید محصولات هریک از این برندها را از سایت برلیانس خریداری کنید. بهتراست همیشه یک و یا دو تیوپ اضافی را به همراه داشته باشید تا بتوانید در مواقع پنچری از آنها کمک بگیرید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم