برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بررسی لیست تجهیزات ایمنی دوچرخه

نوشته شده در تاریخ9 ماه پیش
دوست داشتن

 

دوچرخه سواری جز سالم ترین ورزش ها به حساب می آید که می تواند تاثیرات بسیارخوبی را روی سلامت بدن بگذارد. البته برای اینکه این ورزش را به خوبی دنبال کنید و بتوانید از مزایای آن نهایت استفاده را داشته باشید، لازم است تجهیزات ایمنی دوچرخه را خریداری کنید. تجهیزات ایمنی دوچرخه برای دوچرخه سواری کودک و بزرگسال اهمیت دارد و به کارتان می آید. پس بهتراست پس انتخاب دوچرخه و خرید آن ، تجهیزات موردنیاز مربوط به ایمنی آن را نیز بخرید. اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید، درادامه مطلب بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

معرفی کامل لیست تجهیزات ایمنی دوچرخه

دوچرخه یکی از انواع وسایل نقلیه محسوب می شود که برای استفاده از آن نیاز به تجهیزات ایمنی خاصی دارید. با استفاده از این تجهیزات می توانید درنهایت ایمنی رکاب بزنید. مهم ترین این تجهیزات را درادامه معرفی خواهیم کرد.

چراغ

اگر اهل دوچرخه سواری در شب هستید، برای حفظ سلامت خود و البته آگاهی دیگر رانندگان از حضور ما باید از چراغ های خاصی استفاده کنید. طراحی این چراغ به صورتی است که در بخش جلو و عقب دوچرخه وصل می شود و استفاده از آن مزایای زیادی دارد:

1-      می تواند در تاریکی دید بهتری را به شما به عنوان دوچرخه سوار بدهد.

2-      دوچرخه سواری در شب کار بسیارسختی است به همین دلیل برای جلوگیری از برخورد اشیا به شما کمک کننده خواهدبود.

3-      برای جلوگیری از برخورد با عابرین پیاده می توانید از این نوع چراغ کمک بگیرید.

4-      سایر وسایل نقلیه نیز با وجود این چراغ از وجود شما اطلاع پیدا می کنند و همین موضوع نیز از بروز تصادفات احتمالی جلوگیری خواهدکرد.

با وجود تمامی این مزایا حتما در بین تجهیزات ایمنی دوچرخه، چراغ مخصوص آن را نیز خریداری کنید.

زنگ دوچرخه

دوچرخه یک وسیله نقلیه کوچک است به همین دلیل نیز احتمال دیده نشدن آن از سوی سایر وسایل نقلیه وجوددارد. زنگ یکی از دیگر انواع تجهیزات ایمنی دوچرخه است که در دوچرخه سواری جاده و شهری به شما کمک خواهدکرد. از زنگ دوچرخه در موارد دیگری نظیر سبقت گرفتن، ردشدن از کنار عابرین پیاده، آگاه کردن از سایر رانندگان از حضور خود و ...کاربرد دارد.

ترمز

ترمز نیز جز مهم ترین بخش های دوچرخه به حساب می آید که در ایمنی شما نقش مهمی را ایفا می کند. برخی از دوچرخه های موجود در بازار یک سیستم ترمز در بخش جلویی دارند که البته در بیشتر مواقع مورد استفاده قرارمی گیرد. اما شما برای ایمنی بیشتر بهتراست به دنبال خرید دوچرخه هایی باشید که در دو قسمت سیستم ترمز داشته باشند. این نوع دوچرخه ها ایمنی بیشتری دارند و در مواقع خطر به خوبی شما را ساپورت خواهندکرد.

نوارراهنما

نوارراهنما جز دیگر تجهیزات ایمنی دوچرخه است که پشت زین نصب می شود. این نوار در هنگام شب سبب مشخص شدن دوچرخه خواهدشد و سایر رانندگان را از حضور شما مطلع می کند.

کلاه ایمنی

از ضروری ترین انواع تجهیزات ایمنی دوچرخه، کلاه ایمنی است. دقت داشته باشید سر جز مهم ترین بخش های بدن است که شما باید از ورود ضربات احتمالی به آن با کمک این کلاه جلوگیری کنید. طراحی کلاه ایمنی به صورتی است که قسمت داخلی آن نرم و قسمت بیرونی آن سخت است به همین دلیل نیز به خوبی می تواند در شرایط مختلف از سر محافظت کند. امروزه تنوع کلاه ایمنی بسیاربالاست و شما بهتراست به دنبال خرید گزینه ای باشید که در عین سبک بودن، به اندازه کافی مستحکم باشد.

لوازم پنچرگیری

پنچری یکی از متداول ترین مشکلاتی است که دوچرخه سوار در موقعیت های مختلف با آن روبه رو می شود. به همین دلیل نیز لوازم پنچرگیری هم جز تجهیزات ایمنی دوچرخه به شمارمی رود که شما باید همیشه به همراه داشته باشید. از مهم ترین این لوازم می توان به تلمبه اشاره کرد که می تواند تا رسیدن به مقصد و یا یک تعمیرگاه به شما کمک کند. از دیگر لوازم پنچرگیری می توان به چسب پنچرگیری، وصله، سمباده و ... اشاره کرد. البته پنچرگیری دوچرخه را نیز به خوبی یادبگیرید تا بتوانید در مواقع اضطرار کارخودتان را راه بیندازید.

رایانه دوچرخه

اگر به دنبال خرید تجهیزات ایمنی پیشرفته تری برای دوچرخه خود هستید، می توانید رایانه دوچرخه را خریداری کنید. رایانه دوچرخه یک دستگاه کوچک است که به راحتی روی هر دوچرخه ای نصب می شود. البته دقت داشته باشید این وسیله بیشتر برای افرادی مناسب است که میخواهند به صورت جدی ورزش دوچرخه سواری را دنبال کنند.  با کمک این رایانه می توانید از اطلاعاتی نظیر مسافت طی شده، بیشترین سرعت، میانگین سرعت و ... را در اختیار داشته باشید.  این نوع رایانه مقاومت خوبی را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد به همین دلیل نیز می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

رایانه دوچرخه با کمک باتری کار می کند و البته عمر باتری آن هم بالاست به همین دلیل نیز می توانید مدت ها از آن استفاده کنید.  این محصول دارای مدل های متنوعی است که شما می توانید بسته به امکانات هریک برای خرید آنها اقدام کنید. قابلیت ثبت تمامی اطلاعات در این رایانه وجوددارد، این قابلیت به شما کمک می کند تا در بعدها بتوانید به راحتی این اطلاعات را مقایسه کنید.

قفل دوچرخه

علاوه براینکه روی امنیت خودتان هنگام دوچرخه سواری تاکید دارید، باید به فکر ایمنی دوچرخه هم باشید. از اولین مواردی که باید برای تامین امنیت دوچرخه خریداری کنید، قفل دوچرخه است. امروزه قفل دوچرخه دارای مدل های متنوعی است که شما باید سبک ترین و در عین حال ایمن ترین آنها را انتخاب کنید.

در این بخش سعی کردیم انواع تجهیزات ایمنی دوچرخه را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می خواهید در نهایت ایمنی رکاب بزنید، لازم است برای خرید این تجهیزات اقدام کنید. ما در سایت برلیانس انواع این دوچرخه را به همراه تجهیزات کامل آن ارائه می کنیم. پس شما هم می توانید هم دوچرخه موردنظر خود و هم تمامی تجهیزات آن را به صورت یکجا خریداری کنید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه دارید، حتما از کارشناسان خبره سایت ما کمک بگیرید. برلیانس در تمامی مراحل خرید همراه شما خواهدبود، پس با خیال راحت به محصولات ما سر بزنید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم