برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هر آنچه باید درباره خرید دوچرخه ثابت بدانید

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن

دوچرخه سواری ازجمله ورزش هایی است که در تمامی رده های سنی مورد توجه قرارمی گیرد. دوچرخه سواری در فضای باز تاثیرات بسیارخوبی را روی روحیه افراد می گذارد با این وجود در بسیاری از مواقع امکان دوچرخه سواری در فضای باز وجودندارد. در این موقعیت می توانید با خرید دوچرخه ثابت این ورزش را در خانه انجام دهید. دوچرخه ثابت مشابه دوچرخه متحرک است با این تفاوت که شما در یک مکان به صورت ثابت ورزش می کنید. اگر اطلاعات لازم درباره این دوچرخه ندارید، درادامه سعی می کنیم بیشتر دراین باره صحبت کنیم.

استفاده از دوچرخه ثابت چه مزایایی دارد؟

1-      دوچرخه سواری نوعی ورزش هوازی به شمارمی رود از این رو نیز  می توانید از آن برای تقویت ماهیچه هایتان استفاده کنید.

2-      استفاده از دوچرخه ثابت محدود به سن خاصی نمی شود و شما می توانید برای ورزش کردن در هر سن و سالی از آن کمک بگیرید.

3-      با استفاده از دوچرخه سواری می توانید به تقویت عضلات قلب خود کمک کنید.

معرفی انواع دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت خود در مدل های متنوعی تولید می شود که بهتراست قبل از خرید درباره ویژگی های هریک از آنها اطلاعاتی داشته باشید.

دوچرخه ثابت اسپینینگ

از این مدل دوچرخه ثابت بیشتر می توانید در باشگاه های ورزشی استفاده کنید و خیلی مناسب استفاده خانگی نمی باشد.  طراحی این دوچرخه به صورتی است که زین و دسته ها یک راستا قراردارند و هنگام استفاده از آن حس دوچرخه سواری روی یک دوچرخه واقعی را خواهیدداشت. برای استفاده از این دوچرخه نیاز دارید تا نیروی بیشتری را برای پدال زدن خرج کنید.

درواقع اگر به دنبال این هستید که با استفاده از دوچرخه ثابت لاغر کنید، این نوع از دوچرخه بهترین گزینه برای شما خواهدبود زیرا چربی سوزی بسیاربالایی دارد. البته باید بگوییم این دوچرخه بیشتر انتخاب افرادی است که به صورت حرفه ای ورزش می کنند.

دوچرخه ثابت نشسته پشتی دار

رکاب زدن با این مدل دوچرخه بسیارراحت است و برخلاف مدل های قبلی نیاز به نیروی زیادی برای پدال زدن نخواهیدداشت.  طراحی این مدل از دوچرخه به صورتی است که تکیه گاه دارند از این رو نیز شما می توانید در نهایت راحتی رکاب بزنید.

دقت داشته باشید حتی اگر مشکل خاصی دارید که از ورزش کردن منع شده اید، به احتمال زیاد رکاب زدن با این دوچرخه چندان خطری برای شما نخواهدداشت.

این مدل از دوچرخه به وفور در بازار دیده می شود و در دسترس است از این رو نیز شما می توانید با صرف هزینه مناسبی آن را خریداری کنید.

دوچرخه ثابت عمودی

طراحی این دوچرخه شاید شبیه به مدل های اسپینینگ باشد و اما تفاوت های عمده ای با هم دارند. از ویژگی های مثبت این دوچرخه این است که می توانید پس از هر بار استفاده به خوبی آن را جمع کنید از این رو نیز نیازی نیست فضای زیادی را به آن اختصاص دهید. درواقع این دوچرخه بیشتر مناسب افرادی است که فضای زیادی را برای قراردادن دوچرخه در اختیار ندارند.

دوچرخه ثابت مینی بایک

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که هیچ یک از دوچرخه های بالا را به سبب قیمت بالای آن نمی پسندید، می توانید یک مینی بایک خریداری کنید. طراحی این مدل از دوچرخه ثابت بسیارکوچک است از این رو نیز کمترین فضا از محیط را اشغال می کند. پس اگر با محدودیت فضا روبه رو هستید، مینی بایک گزینه خوبی برای شما خواهدبود.

ما در برلیانس هریک از انواع این دوچرخه ثابت را به شما عرضه می کنیم. از این رو نیز می توانید به سبب ویژگی های هریک نسبت به خریدشان تصمیم بگیرید.

راهنمای خرید دوچرخه ثابت

اگر تجربه زیادی برای خرید دوچرخه ثابت ندارید، بهتراست قبل از هر اقدامی اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید. سپی با آگاهی کامل برای خرید دوچرخه ثابت اقدام کنید. درادامه نکاتی که در این زمینه به شما کمک کننده خواهدبود را بررسی میکنیم.

بررسی اندازه دستگاه

از اولین مواردی که باید برای خرید دوچرخه ثابت درنظرداشته باشید، اندازه دستگاه است. برای بررسی این موضوع باید در هنگام خرید روی دوچرخه نشسته و بررسی کنید که اندازه این دستگاه متناسب قدتان هست یا خیر؟ شاید فکرکنید که بررسی این موضوع منوط به خرید حضوری است و اما اگر بخواهید آنلاین خرید کنید دچار چالش خواهیدشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهتراست به صورت آنلاین از سایت های معتبر خرید کنید و قبل از هر چیز نظرات سایر کاربران را مطالعه کنید.

برقی یا مکانیکی

هنگام خرید دوچرخه ثابت با دو مدل برقی و مکانیکی روبه رو می شوید از این رو نیز باید از قبل اطلاعاتی درباره این دو داشته باشید. دوچرخه ثابت مکانیکی با پدال زدن شما شروع به حرکت می کند این درحالی است که دوچرخه برقی حرکت بسیارنرمی دارد و می تواند اطلاعات دیگری نظیر میزان کالری مصرفی، سرعت، زمان و ...را نیز در اختیار شما قراردهد.

سایر قابلیت های دوچرخه

دوچرخه ثابت با قابلیت و امکانات متنوعی عرضه می شود که شما باید قبل از خرید اطلاعات کافی در این باره داشته باشید. ازجمله امکاناتی که روی دوچرخه ثابت قرارمی گیرد، می توان به نمایشگر ضربان قلب، نگهدارنده دمبل، نگهدارنده بطری آب و ... اشاره کرد.

ایمنی دوچرخه ثابت

برای خرید دوچرخه ثابت لازم است ایمنی این محصول را نیز بسنجید. دقت داشته باشید این دوچرخه دارای قطعات بسیارزیادی است از این رو نیز اگر دوچرخه شما کیفیت کافی نداشته باشد، می تواند سبب بروز خطراتی شود. بسیاری از دوچرخه ثابت باکیفیت موجود در بازار دارای نوعی قفل هستند که در عین استفاده آن به شما کمک می کند دوچرخه را برای کودک ایمن سازی کنید.

گارانتی دوچرخه ثابت

برای اینکه اطمینان کافی را نسبت به خرید محصول موردنظرتان داشته باشید، می توانید به سراغ خرید محصولاتی بروید که گارانتی دارند. امروزه بسیاری از برندها برای محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند تا خیال خریدار را از بابت کیفیت محصول راحت کنند.

تنظیم شدن زین دوچرخه

برای اینکه بتوانید در عین راحتی رکاب بزنید، بهتراست به دنبال خرید دوچرخه ثابت باشید که زین آن قابل تنظیم باشد. بهترین موقعیت برای زین در حالتی است که پدال در پایین ترین موقعیت خود کمی پای شما را خم کرده باشد.

با بررسی همین نکات ساده می توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم