برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آشنایی با انواع سبک ماشین شارژی در بازار

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن

امروزه دامنه اسباب بازی هایی که می توانید متناسب با رشد فرزندتان خری کنید، بسیارمتنوع است. اگر به دنبال خرید اسباب بازی لاکچری برای فرزندتان هستید، ماشین شارژی انتخاب خوبی برای شما خواهدبود. ماشین شارژی از اسباب بازی هایی است که می توانید بدون نگاه به تفکیک جنسیتی هریک را خریداری کنید. امروزه ماشین شارژی در سبک های متفاوتی عرضه می شود که می توانید بسته به سلیقه و نیاز فرزندتان هریک را خریداری کنید. درادامه بیشتر درباره انواع سبک ماشین شارژی صحبت می کنیم. همراه ما باشید.

معرفی انواع سبک ماشین شارژی

ماشین شارژی در سبک های متفاوتی تولید می شود که شما می توانید بسته به نیاز کودک و محیطی که می خواهید در آن بازی کند، می توانید هریک از آنها را انتخاب کنید. درادامه به بررسی انواع سبک ماشین شارژی و ویژگی های آن می پردازیم که بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

ماشین شارژی ساحلی

از انواع سبک ماشین شارژی موجود در بازار می توان به مدل های ساحلی اشاره کرد که به صورت چهارچرخ تولید می شوند. طراحی این ماشین به صورتی است که می تواند به راحتی تا وزن های بالاتر را نیز تحمل کند از این رو نیز می توانید برای کودکان در سنین بالا نیز از آنها استفاده کنید.

دقت داشته باشید قدرت ماشین شارژی ساحلی بسیاربالاست از این رو نیز می توانید به راحتی در مسیرهای ماسه ای با کمک آن حرکت کنید. لاستیک های اسفنجی این ماشین شارژی نیز عبور از موانع را برای کودک راحتتر می کند.

شما می توانید ماشین شارژی ساحلی را به صورت دونفره نیز خریداری کنید. بدین ترتیب نیز فرزندان شما که سن نزدیک به هم دارند به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

ماشین شارژی مسابقه ای

همانطور که از نام این مدل از ماشین متوجه می شوید، طراحی مشابه ماشین مسابقه ای دارد. از این رو نیز قدرت و سرعت بسیاربالایی دارد که برای کودکان در سن پایین انتخابی مناسبی نخواهدبود. ماشین شارژی مسابقه ای اغلب به صورت تک نفره طراحی می شوند از این رو نیز به هیچ عنوان دونفر به صورت همزمان نمی توانند از آن استفاده کنند.

امروزه بیشتر ماشین شارژی مسابقه ای دارای تکنولوژی حرکت آهسته هستند. این تکنولوژی کمک می کند تا در ابتدا ماشین با سرعت کمی شروع به حرکت کرده و به مرور سرعت بگیرد. این موضوع می تواند روی امنیت کودک شما تاثیرگذار باشد از این رو نیز اهمیت دارد.

ماشین شارژی کامیون

طراحی این ماشین شارژی مشابه ماشین های باری است که می تواند تا 120کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. قطعات به کاررفته در ماشین شارژی کامیون کیفیت بسیاربالایی دارند از این رو نیز با خرید آنها مطمئن باشید که می توانید تا چندین سال به راحتی از آنها استفاده کنید.

ماشین شارژی کامیون دارای کمک فنرهای حرفه ای است از این رو نیز کودک شما در عین راحتی می تواند تا مدت ها بازی کند بدون اینکه خسته شود. در طراحی بسیاری از این ماشین ها سقف به صورت کامل باز می شود و شما می توانید فرزند خود را از این قسمت درون ماشین شارژی قراردهید.

ماشین شارژی شاسی بلند

طراحی ماشین شارژی شاسی بلند براساس ماشین شاسی بلند برندهای معروف است از این رو نیز تحمل وزن آن نسبت به سایر ماشین شارژی سواری بیشتر است. قدرت این ماشین شارژی بسیاربالاست و شما می توانید به راحتی مدل ها دو و چهارموتوره آن را خریداری کنید. قدرت بالای ماشین شارژی شاسی بلند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مسیرهای سخت را نیز با کمک آن عبور کنید.

دقت داشته باشید امکانات متعددی روی ماشین شارژی شاسی بلند قرارمی گیرد که می توانید بسته به بودجه خود نسبت به وجود هریک تصمیم بگیرید.

ماشین شارژی سواری

این مدل از ماشین شارژی جز نمونه های متداول موجود در بازار است که از برندهای متفاوتی عرضه می شود. شما می توانید هریک از ماشین شارژی سواری را براساس ویژگی های فیزیکی کودکتان خریداری کرده و استفاده کنید. ما در برلیانس مدل های متنوعی از ماشین شارژی را عرضه می کنیم. برای اینکه از سایت ما خریدی مطمئن داشته باشید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان برلیانس کمک بگیرید.

در این مطلب سعی کردیم انواع سبک ماشین شارژی را به شما معرفی کرده و ویژگی های هریک را بررسی کردیم. شما می توانید بسته به سن کودک، وزن وی و ... بهترین ماشین شارژی را برای کودکتان انتخاب کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم