برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هرآنچه باید درباره خرید تلمبه دوچرخه بدانید

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن

همه ما روزانه از وسایل بادی بسیارزیادی استفاده می کنیم که ازجمله آنها می توان به توپ، دوچرخه و مواردی نظیر این اشاره کرد. برای اینکه بتوانید همیشه از این وسایل استفاده کنید، نیاز به خرید تلمبه دارید.  امروزه می توانید تلمبه دوچرخه را در اندازه های بسیار کوچک در بازار خریداری کرده و به راحتی حتی هنگام دوچرخه سواری نیز با خود حمل کنید. برای خرید بهترین تلمبه دوچرخه نیازاست تا اطلاعاتی را درباره این محصول داشته باشید. درادامه راهنمای خرید تلمبه دوچرخه را با هم مرورمی کنیم.

تلمبه دوچرخه چیست؟

حتما برای شما پیش آمده است که هنگام رانندگی با دوچرخه و یا هر وسیله دیگری متوجه کم بادشدن باد لاستیک شده اید. این موضوع می تواند دردسرهای بسیارزیادی را برای شما ایجادکند. برای جلوگیری از مشکلات این چنینی می توانید از یک تلمبه استفاده کنید تا بتوانید از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید.

معرفی انواع تلمبه خانگی

تلمبه های موجود در بازار بسته به کاربردشان متفاوت هستند که درادامه به معرفی هریک از این تلمبه ها و ویژگی هایشان می پردازیم.

تلمبه دستی: از قدیمی ترین تلمبه های موجود در بازار می توان به مدل های دستی اشاره کرد. طراحی این تلمبه به صورتی است که باید پا را روی یکی از پایه ها قرارداده و پس از با بالا و پایین بردن اهرم با دست کل فرایند تولیدباد را انجام دهید.

تلمبه پایی: در این نوع از تلمبه دست دخالتی ندارد و تولید باد با فشاردادن پدال تلمبه صورت می گیرد.دقت داشته باشید برای استفاده از این تلمبه هیچ نیازی به خم شدن ندارید از این رو نیز زحمت کمی برایتان خواهدداشت.

تلمبه دوچرخه: تلمبه دوچرخه کارایی مشابه دومدل بیان شده دارد با این تفاوت که اندازه کوچکتری دارد و می توانید به راحتی آن را همه جا همراه خود داشته باشید.

تلمبه برقی: انرژی لازم برای بادکردن وسایل در این تلمبه با کمک برق تامین می شود. درواقع برای استفاده از آن هیچ نیازی به نیروی بدنی ندارید. طراحی این تلمبه به صورتی است که قابل شارژ می باشد و به راحتی می توانید با هربار شارژکردن چهارلاستیک خودرو را با کمک آن بادکنید. از ویژگی های جذاب این تلمبه صفحه دیجیتالی آن است که میزان فشارباد را به شما نمایش می دهد.

راهنمای خرید تلمبه دوچرخه

امروزه تلمبه های موجود در بازار مدل و اندازه های متفاوتی دارند که شما می توانید بسته به نیازتان هریک از آنها را انتخاب کنید. درادامه نکاتی که برای خرید بهترین تلمبه به شما کمک می کند را بررسی می کنیم.

اندازه و وزن تلمبه دستی

از اولین نکاتی که باید برای خرید تلمبه دوچرخه درنظربگیرید، وزن و اندازه این محصول می باشد. دقت داشته باشید پنجرشدن و یا کم شدن باد تایرها می تواند در هر موقعیت و مکانی برای شما اتفاق افتد. از این رو نیز نیازاست تا به سراغ گزینه هایی بروید که بتوانید به راحتی آن را همه جا همراه خود حمل کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید.

جنس بدنه تلمبه

دومین موردی که برای خرید تلمبه دوچرخه باید بررسی شود، جنس این محصول می باشد. امروزه از متریال متفاوتی در ساخت بدنه تلمبه استفاده می شود که ازجمله آنها می توان به آلمینیوم، استیل، پلاستیک و ... اشاره کرد. دقت داشته باشید هریک از این متریال را که انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که جنسی مقاوم در برابر فشارو ضربه داشته باشد. بدین ترتیب می توانید تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

دارای فشارسنج و سری های مختلف

برخی از تلمبه های موجود در بازار دارای فشارسنج هستند که به شما کمک می کنند تا هر وسیله را با فشارخاص خود باد کنید. البته برای اینکه بتوانید با کمک آن وسایل مختلف را بادکنید، لازم است به دنبال گزینه هایی باشید که سری های متفاوتی دارند. این سری ها به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات بادی مختلفی را با کمک آن بادکنید.

قیمت تلمبه دستی

شما می توانید انواع تلمبه دستی را با قیمت های متفاوتی در بازار خریداری کنید. قیمت تلمبه بسته به آیتم های بسیارزیادی نظیر جنس بدنه،اندازه، وزن و ... متفاوت خواهدبود. شما می توانید بسته به نیازهای خود ابتدا تلمبه موردنظرتان را انتخاب کرده و درنهایتی به دنبال گزینه با بهترین و مناسبترین قیمت باشید.

با بررسی ویژگی هایی که از تلمبه دوچرخه بیان شد، شما می توانید نسبت به خرید این محصول تصمیم بگیرید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم