برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن

دوچرخه سواری از ورزش های مفرحی است که موردتوجه تمامی سنین است. برای اینکه بتوانید این ورزش را به صورت اصولی و درنهایت ایمنی دنبال کنید، لازم است لوازم جانبی دوچرخه را خریداری کنید. در این مطلب سعی می کنیم تا انواع لوازم جانبی دوچرخه را به شما معرفی کنیم و شما نیز می توانید براساس کاربرد هریک از این لوازم نسبت به خریدشان اقدام کنید.  درادامه همراه ما باشید.

معرفی انواع لوازم جانبی دوچرخه

دوچرخه سواری یکی از بهترین تفریحاتی است که شما می توانید در اوقات فراغت داشته باشید. برای اینکه بتوانید در ایمنی کامل دوچرخه سواری کنید،نیاز به لوازم جانبی دارید که درادامه برای شما لیست می کنیم.

کلاه ایمنی دوچرخه سواری

کلاه ایمنی یکی از انواع لوازم جانبی دوچرخه است که ضربات ناشی از سقوط دوچرخه سوار به سر وی را به حداقل می رساند. طراحی این کلاه به صورتی است که تاثیر زیادی روی دید فرد ندارد از این رو نیز هیچ مانعی برای دید فرد ایجاد نخواهدکرد.

دقت داشته باشید هنگام خرید کلاه دوچرخه سواری باید به دنبال گزینه هایی باشید که به خوبی روی سرتان قراربگیرد و از تمامی بخش های سر به خوبی محافظت کند. کلاه ایمنی به هیچ عنوان نباید از روی سر شما بیفتد و  یا حتی روی آن لق بزند.

قفل دوچرخه

در لیست خرید لوازم جانبی دوچرخه لازم است به دنبال قفل مناسبی برای تامین امنیت دوچرخه خود باشید. امروزه با بالارفتن قیمت دوچرخه سرقت در این زمینه نیز به طرز عجیبی بالارفته است. از این رو نیز بهتراست در همان ابتدای خرید دوچرخه به دنبال انتخاب یک قفل باکیفیت نیز برای آن باشید.

دستکش دوچرخه

دستکش دوچرخه از دیگر انواع لوازم جانبی دوچرخه است که به شما کمک می کند به راحتی مسیرهای طولانی را رکاب بزنید. دلایل متعددی برای استفاده از دستکش در دوچرخه وجوددارد که ازجمله انها می توان به ایمنی و کنترل مناسب فرمان  اشاره کرد. امروزه تنوع دستکش های موجود در بازار بسیارزیاد است از این رو نیز باید به دنبال مناسبترین گزینه با بهترین جنس باشید که بتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

کیف دوچرخه

برای اینکه بتوانید به راحتی وسایل خود را با دوچرخه حمل کنید، نیاز به کیف دوچرخه دارید. کیف های دوچرخه سواری برای کارهای روزمره شما ساخته شده اند و خرید و سفر را برایتان راحتتر می کند. با استفاده از این کیف ها به خوبی می توانید وزن وسایل را متعادل ساخته و رکاب بزنید.

چراغ دوچرخه

اگر می خواهید شب هنگام دوچرخه سواری کنید، چراغ دوچرخه از مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه است که باید دراختیار داشته باشید. البته از اولین نکاتی که باید برای خرید چراغ دوچرخه درنظربگیرید، محل نصب ان می باشد. برخی از چراغ ها را می توانید روی فرمان، صندلی و برخی دیگر را روی کلاه دوچرخه سواری نصب کنید. از بهترین چراغ هایی که می توانید خریداری کنید مدل هایی است که روی زین و یا فرمان نصب می شوند.

جک دوچرخه

برای اینکه دوچرخه بتواند به تنهایی تکیه کند، نیاز به جک دارد. دقت داشته باشید مسلما زمانی که شما برای کارهای روزمره بیرون می روید، نیاز دارید تا دوچرخه را برای مدتی در جایی قراردهید. در این موقعیت جک مشابه یک تکیه گاه عمل کرده و افتادن آن جلوگیری می کند. از این رو نیز جک دوچرخه هم جز مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه آن محسوب می شود.

کیلومتر شمار

اگر می خواهید به صورت حرفه ای ورزش دوچرخه سواری را دنبال کنید، نیاز دارید تا یک کیلومترشمار نیز خریداری کنید. بدین ترتیب می توانید میزان مسافتی را که در محیط طی کردید را اندازه گرفته و به یک رکاب زن حرفه ای تبدیل شوید. قیمت کیلومترشمار مقرون به صرفه است از این رو نیز می توانید با کمترین هزینه برای خرید آن اقدام کنید.

زین صندلی

یکی از مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه که تاثیر بسیارزیادی را روی میزان راحتی شما در حین رکاب زدن می گذارد، زین دوچرخه است. درصورت اینکه دوچرخه شما زین باکیفیتی ندارد، می توانید آن را به راحتی تعویض کنید.

قمقمه آب

دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که چربی سوزی بسیارزیادی را در طولانی مدت دارد از این رو نیز برای لاغری توصیه می شود. برای اینکه بتوانید مدت زمان طولانی دوچرخه سواری کنید، به قمقمه آب نیاز دارید. این قمقمه در طرح و اندازه های متفاوتی در بازار موجود است که می توانید کاملا سلیقه ای هریک را خریداری کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم