برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی بنز ،پورشه یا لامبورگینی؟کدام رو بخرم+راهنمای جامع خرید

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

امروزه ماشین شارژی یکی از اسباب بازی های گران قیمت و جذابی است که می توانید برای سرگرم کردن فرزندان خود خریداری کنید. تنوع این اسباب بازی در بازار بسیارزیاد است و برندهای زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. ازجمله معروف ترین ماشین شارژی های موجود در بازار می توان به ماشین شارژی بنز، پورشه و لامبورگینی اشاره کرد. دقت داشته باشید طراحی برخی از این محصولات آنقدر به ماشین ها در دنیای واقعی نزدیک است که حتی برندهایی نظیر بنز از آنها حمایت می کنند. اگر نمی توانید از بین محصولات متنوع موجود در بازار یکی را انتخاب کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

انتخاب نوع ماشین شارژی بنز، پورشه و یا لامبورگینی

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید ماشین شارژی بنز، پورشه و یا لامبورگینی موردبررسی قراردهید، نوع این ماشین شارژی است. از مهم ترین تفاوت هایی که این ماشین شارژی با هم دارند، درباره نوع تعداد موتورهای به کاررفته در آن می باشد. ماشین شارژی در سه مدل موتورمختلف عرضه می شود که درادامه به بررسی هریک می پردازیم:

ماشین شارژی تک موتوره

از ارزان ترین مدل ماشین شارژی موجود در بازار می توان به مدل های تک موتوره اشاره کرد. موتورهای تک موتوره برای کودک در سنین پایین مناسب است زیرا سرعت بالایی ندارد و برای کودک خطرآفرین نخواهدبود.

ماشین شارژی دوموتوره

سرعت ماشین شارژی دوموتوره ثابت است و قیمت آن نیز نسبت به مدل های قبلی بیشتر است. قدرت این ماشین شارژی بالاست و به صورت دنده ای است که می تواند به جلو وعقب حرکت کند.

ماشین شارژی چهارموتوره

از بهترین ماشین شارژی بنز،پورشه و لامبورگینی موجود در بازار می توان به مدل های چهارموتوره اشاره کرد.طراحی این ماشین شارژی به صورتی است که می تواند بیشتر از دو نفر را نیز با خود حمل کند. ماشین شارژی چهارموتوره در دسته گران ترین مدل های موجود در بازار قرارمی گیرد.

برای انتخاب هریک از ماشین شارژی های معرفی شده باید سن کودک و میزان مهارت های وی را در استفاده از آن درنظربگیرید.

ماشین شارژی بنز، پورشه یا لامبورگینی ؟

شاید از خود بپرسید که کدام یک از برندهای تولیدکننده ماشین شارژی کیفیت بالاتری دارند و با اطمینان می توانید محصولات آنها را خریداری کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتراست قبل از خرید درباره ویژگی های اسباب بازی موردنظر خود به خوبی تحقیق کرده و براین اساس به دنبال انتخاب محصول از برندی معتبر باشید.

سپس بهتراست برندهایی را انتخاب کنید که بیشترین میزان گارانتی را برای محصولات خود عرضه می کند.

راهنمای خرید ماشین شارژی بنز، پورشه و یا لامبورگینی

برای خرید ماشین شارژی از این برندها باید اطلاعات کافی را درباره محصولات آن داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید. درادامه بیشتر درباره این نکات صحبت می کنیم.

میزان وزن قابل تحمل

برای خرید ماشین شارژی بنز، پورشه و لامبورگینی بهتراست میزان وزن قابل تحمل آن را بررسی کنید. این آیتم را براساس میزان وزن فرزندتان مشخص کنید. اگر می خواهید فرزندتان مدت زمان بیشتری از این ماشین شارژی استفاده کند، مسلما باید به دنبال گزینه هایی باشید که میزان وزن قابل تحمل بیشتری دارد. برخی از ماشین شارژی بنز می توانند تا 45کیلوگرم و یا بیشتر نیز وزن را تحمل کنند.

شما می توانید تمامی ویژگی های ماشین شارژی نظیر میزان وزن قابل تحمل آن را در توضیحات محصولات سایت به خوبی ببینید و سپس برای خرید آن تصمیم بگیرید. البته اگر اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در سایت برلیانس تماس بگیرید.

انتخاب طرح مناسب

برای خرید ماشین شارژی بنز، پورشه و لامبورگینی با طرح های متنوعی از این محصول روبه رو خواهیدشد که می توانید بسته به سلیقه فرزندتان هریک از انواع ماشین شارژی های دخترانه، پسرانه و ... را انتخاب کنید.

امکانات ماشین شارژی

برای اینکه ماشین شارژی شباهت بسیارزیادی به ماشین در دنیای واقعی پیداکند، امکانات بسیارزیادی در آنها گنجانده می شود. وجود این امکانات تاثیر مستقیمی را روی قیمت این محصول می گذارد. این امکانات در ماشین شارژی هایی با برند معتبر نظیر ماشین شارژی بنز بیشتر دیده می شود.

طراحی ارگونومیک

برای خرید ماشین شارژی بنز، پورسه و یا لامبورگینی به دنبال انتخاب گزینه ای باشید که کودک شما بتواند در حین راحتی مدت زمان زیادی بازی کند. این راحتی با وجود چهارکمک فنر قوی با انعطاف پذیری بالا امکان پذیر است و می تواند سبب راحتی کودک در حین سواری شود.

قیمت ماشین شارژی

قیمت ماشین شارژی بنز، پورشه و یا لامبورگینی تحت تاثیرموارد بسیارزیادی است که ازجمله آنها می توان به امکانات، تعداد موتور، قدرت و... اشاره کرد. شما می توانید بسته به نیازی که دارید برای خرید هریک از این ماشین شارژی تصمیم بگیرید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم