برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید موتورشارژی و مقایسه کامل آنها با یکدیگر

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

یکی از اسباب بازی‌های هیجان انگیزی که موردعلاقه بیشتر بچه هاست، موتورشارژی می‌باشد. شکل ظاهری این اسباب بازی بسیارشبیه به موتورهای واقعی است از این رو بیشتر برای بچه‌ها جلب توجه می‌کند. دقت داشته باشید این وسیله برای حرکت‌کردن از برق شهری استفاده می‌کند و در اندازه کوچکتر مناسب کودکان شما تولید می‌شود. اگر می‌خواهید کودک خود را با خرید این وسیله هیجان انگیز سوپرایز کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

موتورشارژی

موتورشارژی چیست؟

قبل از اینکه راهنمای خرید این محصول را باهم مرور کنیم، بهتراست بگوییم اصلا این اسباب بازی چیست؟ موتورشارژی نوعی از اسباب بازی است که بسیار شبیه به موتورهای واقعی تولید می‌شود، با این تفاوت که برای حرکت کردن از باتری و یا برق شهری استفاده می‌کند. موتورشارژی اغلب به صورت موزیکال تولید می‌شوند پس کودک شما می‌تواند هنگام رانندگی به راحتی موسیقی گوش دهد. باتری استفاده شده در این مدل از موتورشارژی به راحتی شارژ می‌شوند، از این رو شما می‌توانید بارها از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید موتورشارژی

برای اینکه بتوانید اسباب بازی مناسب کودک خود خریداری کنید که تا مدت‌ها وی را سرگرم نگه دارد، باید نکات بسیارزیادی را برای خرید درنظرداشته باشید. توجه به این نکات سبب می‌شود تا بتوانید یک انتخاب درست و مناسب براساس بودجه خود داشته باشید. درادامه بیشتر دراین باره صحبت می‌کنیم.

موتورشارژی

انتخاب نوع موتورشارژی

یکی از اولین نکاتی که باید برای خرید موتورشارژی درنظربگیرید، انتخاب نوع آن است. موتورشارژی موجود در بازار در انواع تک موتوره و دوموتوره در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید بسته به ویژگی هریک از آنها برای خرید اقدام کنید.

موتورشارژی تک موتوره: این مدل از موتورشارژی یک عدد موتور روی چرخ عقب خود دارند و به صورت تک سرعته می‌باشند. دقت داشته باشید این نوع موتورشارژی بیشتر برای کودکان با وزن کم طراحی شده‌است.

موتورشارژی دوموتوره: همانطور که از نام این مدل پیداست دو عدد موتور جداگانه روی چرخ عقب خود دارند که به راحتی سرعت آنها تنظیم می‌شود. شما می‌توانید این مدل از موتورشارژی را برای کودکان با وزن بیشتر خود نیز خریداری کنید.

نوع باتری موتورشارژی

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم موتور شارژی موجود در بازار با کمک باتری و یا برق شهری کار می‌کنند. باتری به کاررفته در این نوع ماشین باید به صورتی باشد که بتوانید به راحتی آن را چندین بار شارژ کنید. بهترین نوع باتری به‌کاررفته در این نوع موتورها نمونه‌های لیتیوم یونی می‌باشد که می‌توانند به دفعات شارژ شوند. علاوه بر طول عمر بالای این باتری‌ها، مدت زمان نگه داشتن شارژ نیز توسط این باتری بیشتر از سایر نمونه‌های موجود در بازار است. پس اگر به دنبال خرید بهترین موتورشارژی موجود در بازار هستید، بهتراست نمونه‌هایی با باتری لیتیوم یونی را انتخاب کنید.

به صورت کلی توصیه می‌کنیم در هنگام خرید تمامی مشخصات مربوط به باتری موتورشارژی را بررسی کنید. ازجمله این موارد می‌توان به مدت زمان شارژشدن، سرعت شارژ باتری، طول عمرباتری و مواردی نظیر اینها اشاره کرد.

بررسی سن و وزن کودک برای خرید موتورشارژی

یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید موتورشارژی درنظربگیرید، سن و وزن کودک می‌باشد. برای هر رده سنی کودک نوع خاصی از موتورشارژی باید خریداری شود تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

بررسی تعداد و جنس چرخ موتور در موتورشارژی

تعداد چرخ‌های به کاررفته در موتورشارژی نیز با هم تفاوت دارد، از این رو باید درهنگام خرید به آنها توجه شود. موتورشارژی به صورت دوچرخ، سه چرخ و چهارچرخ در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نیاز کودک و مهارت وی در استفاده از این محصول آنها را خریداری کنید.

البته از جنس این چرخ ها نیز نباید غفلت کرد و بهتراست درهنگام انتخاب جنس مناسب نوع کفپوش و زمینی که می‌خواهید موتور را روی آن حرکت دهید، به خوبی درنظربگیرید. به صورت کلی جنس این چرخ‌ها از متریالی نظیر پلاستیک و یا اسفنج می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک را انتخاب کنید.

امکانات جانبی موتورشارژی

موتورشارژی نیز مانند ماشین شارژی دارای امکانات خاص و ویژه‌ای است که تاثیر مستقیمی را روی قیمت محصول می‌گذارد. ازجمله این امکانات می‌توان به مواری نظیر سیستم صوتی، استارت با سوئیچ، چراغ جلو و عقب، کمک فنر،راهنما، سایبان و... اشاره‌کرد. دقت داشته باشید وجود این امکانات در موتورشارژی درواقع نشانی از کیفیت و مرغوبیت آن است.

قدرت موتور به کاررفته در موتورشارژی

میزان قدرت موتور به کاررفته در این محصول با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود، یعنی شما می‌توانید این آیتم را که با حرف w روی موتور نمایش داده می‌شود به راحتی ببینید. هرچه میزان وات موتوربه کاررفته در محصول بیشتر باشد، مسلما قدرت بیشتری نیز خواهدداشت.

حداکثر سرعت در موتورشارژی

بهتراست در هنگام خرید موتورشارژی دفترچه راهنمای محصول را به دقت مطالعه کنید. دراین دفترچه حداکثر سرعت موتور در شرایط ایده‌آل نوشته شده است. یکی از مواردی که باید برای خرید بهترین موتورشارژی به آن توجه کنید، همین حداکثر سرعت آن می‌باشد.

گارانتی موتورشارژی

اگر می‌خواهید از خرید خود نهایت اطمینان را داشته باشید، بهتراست از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید هر برندی که محصولات خود را تضمین کند، از کیفیت آنها به خوبی اطمینان دارد. پس شما نیز می‌توانید با خیال راحت برای خرید آنها اقدام کنید. زیرا در صورت بروزهرگونه مشکل به راحتی می‌توانید از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنید.

قیمت موتورشارژی

تمامی ویژگی‌هایی که در بخش بالا برای خرید موتورشارژی باید درنظربگیرید، در قیمت آن تاثیرگذار است. برای اینکه خرید راحت‌تری داشته باشید، بهتراست قبل از هر اقدامی ابتدا بودجه خود را برای خرید این محصول درنظربگیرید. بدین ترتیب انتخاب‌های محدودتری خواهیدداشت و می‌توانید آسانتر خرید کنید.

برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید، لازم است نکات زیادی را برای خرید موتورشارژی درنظربگیرید. مهم‌ترین نکات برای خرید محصول را دراین مطلب بررسی کردیم. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی را دراین زمینه کسب کنید.

چطور باید از موتورشارژی نگهداری کنیم؟

1-      برای جلوگیری از صدمات به بخش فنی و مکانیکی محصول به هیچ عنوان در وضعیت خاموش آن را هل ندهید.

2-      به محض اتمام شارژ آن را به برق متصل کنید.

3-      اگر نمی‌خواهید برای مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید، بهتراست قطب مثبت آن را جداکنید تا طول عمر و دوام آن چندین برابر شود.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم