برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی دوچرخه شهری محبوب از برترین برندها

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن

دوچرخه یکی از وسایل نقلیه پرطرفداری است که انواع بسیارزیادی دارد. یکی از مدل‌های این دوچرخه باعنوان دوچرخه شهری شناخته می‌شود که همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در سطح شهر از آن استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید دوچرخه هستید که نیاز به پوشیدن لباس خاصی نداشته باشد و بتوانید به راحتی با کمک آن در سطح شهر ترددکنید، دوچرخه شهری انتخاب خوبی برای شماست. دراین مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات خوبی را درباره دوچرخه شهری به شما ارائه کنیم. پس اگر به دنبال خرید این مدل از دوچرخه هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دوچرخه شهری

دوچرخه شهری چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید به راحتی دوچرخه شهری را از سایر مدل‌های موجود تشخیص دهید، بهتراست با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. درادامه بیشتر در این باره صحبت می‌کنیم.

لاستیک نازک

یکی از بارزترین ویژگی‌های دوچرخه شهری، لاستیک‌های نازک به کاررفته در آن می‌باشد. قطر لاستیک‌های این دوچرخه نسبت به مدل‌های کوهستانی بسیارکمتر است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بتوانید راحتتر در محیط شهری رکاب بزنید.

فرمان دوچرخه شهری

فرمان به کاررفته در دوچرخه شهری ، دو ویژگی متفاوت ارتفاع بالا و قوص داربودن را داراست. فرمان قوصدار سبب می‌شود تا استفاده از این محصول در سطح شهر برای شما راحت‌تر باشد. این ویژگی در کنار ارتفاع بالای فرمان سبب می‌شود تا بتوانید مسیرهای طولانی شهری را نیز به راحتی طی کنید.

انواع دوچرخه شهری

دوچرخه شهری یکی از انواع دوچرخه موجود در بازار است که از گذشته‌های بسیاردور نیز مورداستفاده بوده است. امروزه این نوع دوچرخه نیز با پیشرفت تکنولوژی دچار پیشرفت شده و انواع نمونه‎های دنده‎ای و بدون دنده آن در بازار موجود است.دوچرخه شهری بسته به ویژگی‎هایی که دارد به نمونه‎‌های متفاوتی تقسیم می‎شود که درادامه به شما معرفی می‎کنیم.

                    دوچرخه شهری

دوچرخه شهری هیبریدی

دوچرخه شهری هیبریدی یکی از انواع دوچرخه شهری محسوب می‌شود که کمی نیز به مدل کوهستان شباهت دارد. به صورت کلی می‌توان گفت دوچرخه شهری هیبریدی از ترکیب سه دوچرخه شهری، کوهستان و کورسی ساخته شده‌است. این مدل از دوچرخه تنوع بسیارزیادی دارد که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند.

دوچرخه شهری فیتنس

یکی دیگر از انواع دوچرخه شهری مدل‌های فیتنس هستند که مناسب ورزش در سطح شهر می‌باشند. یکی از تفاوت‌های این دوچرخه با نمونه‌های شهری این است که ترکبند ندارند.

دوچرخه شهری تاشو

اگر شما می‎خواهید با دوچرخه خود در سطح شهر ورزش کنید و بعدها نیز آن را در محل‌هایی نظیر اتوبوس، مترو و... حمل کنید، دوچرخه شهری تاشو انتخاب خوبی برای شما خواهدبود. البته باید بدانید سایز این مدل از دوچرخه نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار کمی کوچکتر است تا حمل آن برای شما راحت‌تر شود.

دوچرخه شهری هوشمند

با پیشرفت تکنولوژی نوع دیگری از دوچرخه شهری وارد بازارشده‌اند که با نام دوچرخه هوشمند شناخته می‌شوند. بدنه این مدل از دوچرخه آلمینیومی است که نوعی باتری در چرخ جلویی خود دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید پس از پرشدن این باتری به مدت سه ساعت از دوچرخه استفاده کنید. پس از اینکه شارژ باتری تمام شد نیز این دوچرخه مانند سایر نمونه‌های معمولی موجود در بازار قابل استفاده است.

دوچرخه‌های هوشمند ویژگی‌های دیگری را نیز دارا می‌باشند که ازجمله آنها می‌توان به جی‌پی‌اس اشاره‌کرد.

دراین بخش انواع دوچرخه شهری را به شما معرفی و ویژگی‌های هر یک را نیز به دقت بررسی کردیم. شما می‌توانید بسته به نیاز خود هریک از این موارد را خریداری کنید.

راهنمای خرید دوچرخه شهری

برای اینکه بتوانید بهترین دوچرخه شهری را خریداری کنید، لازم است نکات بسیارزیادی را درهنگام خرید درنظربگیرید. برخی از این نکات را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی داشته باشید.

دوچرخه شهری

انتخاب نوع دوچرخه

قبل از هرچیز گفتیم دوچرخه شهری انواع مختلفی دارد و ویژگی‌های هریک از آنها را نیز برای شما بیان کردیم. برای اینکه بتوانید خرید درستی داشته باشید، بهتراست ابتدا دوچرخه شهری مدنظر خود را انتخاب کنید. بدین ترتیب انتخاب‌های محدودتری دارید و درنهایت نیز از خرید خود رضایت بیشتری خواهیدداشت.

بررسی دنده و کمک فنر

یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید بهترین دوچرخه شهری درنظربگیرید، دنده و کمک فنرهای موجود در آن است. دوچرخه‌های شهری در ابتدای ورود به بازار دنده و کمک فنری نداشتند اما به تدریج قابلیت‌های آنان افزوده شد. بدین ترتیب امروزه شما می‌توانید دوچرخه شهری معمولی و یا دنده‌ای را خریداری کنید.

سایز دوچرخه

دوچرخه‌های شهری در اندازه‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که شما می‌بایست براساس جثه خود برای خرید آنها اقدام کنید. برای مثال بهترین سایز دوچرخه برای بزرگسالان سایز26 و برای کودکان نیز سایز16 مناسب است. دقت‌داشته‌باشید انتخاب سایز مناسب برای دوچرخه اهمیت بسیارزیادی دارد زیرا  راحتی شما در هنگام استفاده از آن را معین می‌کند.

برای اینکه بتوانید بهترین سایز را برای خود انتخاب کنید، بهتراست هنگام خرید دوچرخه روی آن بنشینید. درنهایت روی شاسی آن قراربگیرید، اگر فاق شما با دوچرخه برخوردی داشته باشد، این دوچرخه انتخاب خوبی نخواهدبود. بهترین دوچرخه نمونه‌هایی است که بین دو الی چهارسانت با شما فاصله داشته باشد، هرگونه فاصله بالاتر از این مقدار نشان می‌دهد دوچرخه برای شما بزرگ است.

انتخاب برند مناسب

برندهای بسیارزیادی در زمینه تولید دوچرخه شهری فعالیت دارند که انتخاب از میان آنها کار بسیارسختی است. پس بهتراست قبل از خرید درباره برندهای تولیدکننده دوچرخه به خوبی تحقیق کنید. می‌توانید در این زمینه از اطرافیان خود کمک بگیرید و از آنها بخواهید تجربیات خود را درباره خرید دوچرخه از برندی خاص به شما منتقل کنند.

قیمت دوچرخه شهری

قیمت دوچرخه شهری را نمی‌توان به مبالغ خاصی محدودکرد. بسته به امکانات دوچرخه، برندآن، قطعات به کاررفته و ...قیمت این محصول معین می‌شود. اگر می‌خواهید دوچرخه‌ای با قیمت مناسب را خریداری کنید، بهتراست فصل زمستان برای خرید آن اقدام کنید. در فصل تابستان به دلیل استفاده زیاد از دوچرخه، قیمت آن نسبت به فصول دیگر بالاتر می‌رود.

دوچرخه شهری یکی از پرفروش‌ترین انواع دوچرخه‌های موجود در بازار است که با کمک آن می‌توانید به راحتی در محیط شهر تردد داشته باشید. این محصول خود انواع مختلفی دارد که در این مطلب به آنها نیز پرداختیم. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین دوچرخه شهری هستید، بهتراست قبل از خرید اطلاعات خود را دراین باره تکمیل کنید. مطالعه این مقاله می‌تواند اطلاعات جامعی را درباره خرید این محصول به شما ارائه کند. پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم