برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی آفرودی بنز سری (ZTN) کد 2235

مرجع:
ZTN 235-2235
نام تجاری : بنز
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235 یک آفرود کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به طراحی زیبا، لوگوی بنز، سیستم پخش صوتی و حالت گهواره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
10,800,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
12,100,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
12,100,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
9,517,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
13,680,000 تومان
ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال...
9,558,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی خواهد داشت.

ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235

ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235 یکی از شواهدی است که ثابت می کند شرکت های سازنده این محصولات، طراحی و خلاقیت خود را محدود به الهام گرفتن از خودروهای واقعی نکرده و خود نیز می توانند مدل های جدیدی را به بازار عرضه کنند. این ماشین یکی از سبک ترین و کوچکترین ماشین های شارژی در این رده قیمتی است که با کاهش تعدادی از آپشن ها مانند چراغ های عقب و جعبه وسایل، توانسته قیمت بسیار جذاب و منطقی پیدا کند. فاکتوری که ممکن است برای برخی از خانواده ها در انتخاب یک ماشین شارژی خوب، مهم باشد.

در ادامه شما را با این محصول آفرودی و کوچک بنز آشنا کرده و به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

کوچکترین عضو خانواده

قیمت نهایی ماشین های شارژی از جمله آفرود به عوامل زیادی بستگی دارد و هر خانواده بسته به نیاز و ترجیح خود می تواند تصمیم بگیرد که بر اساس ابعاد و امکانات انتخاب کند یا عواملی مانند قیمت! اما به طور کلی مدل هایی مانند ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235 به عنوان یک میان رده کوچک که قیمت اقتصادی تری دارند، حتی با وجود امکانات کمتر هنوز هم از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند

ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235 ویژه کودکان کم وزن یا کم سن و سال طراحی شده و خانواده ها را از پرداخت هزینه بیشتر برای مدل های بزرگتر و مجهزتر بی نیاز می کند.

این محصول با وجود ابعاد کوچک، به لطف لوگوی بزرگ بنز و سبک طراحی قسمت جلو به ویژه چراغ‌های LED زیبا، توانسته در حد یک مینی آفرود کودکانه ظاهر شود. شاید فکر کنید یک اسباب بازی با این ابعاد کوچک هرگز نتواند چنین حسی به بیننده منتقل کند اما اگر به این موضوع از زاویه دید کودک و دنیای او نگاه کنید، با ما هم نظر خواهید شد این ماشین همان حسی را به آنها می دهد که ماشین های واقعی به بزرگسالان داده است.

ابعاد کوچکتر ، قیمت بهتر

ماشین شارژی بنز یونی‌ماگ مینی کد 2235 با داشتن بدنه‌ای با 110 سانتیمتر طول، 56 سانتیمتر عرض و 61 سانتیمتر ارتفاع، یک انتخاب جمع و جور محسوب می شود اما به لطف طراحی استاندارد و زیبا ، کماکان می تواند جذابیت یک آفرود کودکانه را تضمین کند که این ویژگی در ماشین های شارژی ارزان قیمت و درجه 2 و 3 به دلیل غیر استاندارد بودن طراحی و مواد اولیه استفاده شده، مشاهده نمی شود.

در واقع مجموعه از عوامل مانند ابعاد کوچک، عدم استفاده از چراغ در قسمت عقب، دو موتوره بودن و حتی حذف جعبه وسایل در قسمت عقب ماشین، بنز آفرودی کد 2235 را به یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه تبدیل کرده است. از طرفی کاهش مصرف باتری به دلیل دوموتوره بودن، مجهز بودن به حالت گهواره،سیستم پخش صوتی و نشیمن راحت، باعث می شود که همچنان ارزش خرید بالایی داشته باشد.

( از آنجا که راهنمایی صادقانه جزو اصول اساسی مجموعه های آقای ماشین شارژی(Mr.mashinsharji) است، در این مسئله باید توجه داشته باشید که ماشین شارژی با ابعاد بزرگ برای همه کودکان ضروری نیست و اگر کودک شما وزن بسیار کمتری دارد یا فضای خانه شما کافی نبوده و به فضای آزاد مناسب هم دسترسی ندارید، بهتر است از مدل‌های کوچک‌تر و سبک‌تر استفاده کنید تا هزینه کمتری برای ماشین شارژی موردنظر بپردازید. )

استحکام قابل قبول برای یک مینی!

ابعاد کوچک در ماشین های شارژی لزوما به معنی ضعیف بودن آن مدل نیست به طوری که بنز آفرودی کد 2235 می‌تواند به لطف کیفیت ساخت بالا و کمک فنرهای مخصوص خود، تا 50 کیلوگرم وزن را تحمل کند. بنابراین کودکانی با سن 1 تا 7 سال می‌توانند به صورت انفرادی یا همراه با یک کوچولوی دیگر ساعت‌ها با این مینی دوست داشتنی سرگرم شوند

وزن این ماشین شارژی هم فقط 15 کیلوگرم است که می توانیم آن را جزو سبک ترین مدل های ماشین شارژی اصلی بدانیم.

مشخصات فنی، در حد میان رده

همان طور که قبلا اشاره شد، ماشین شارژی بنز آفرود کد 2235 ، برخلاف مدل های گرانتر از دو موتور بهره می برد. دلیل این کار جلوگیری از سرعت بالاتر است چراکه این مدل به واسطه ابعاد و نوع کاربری، مخصوص کودکان خردسال تر طراحی شده و باید استانداردهای لازم را داشته باشد. البته این موضوع باعث کاهش قیمت تمام شده آن نیز شده است.

به طور کلی اگر شما بر اساس وزن و سن کم کودک (نه قیمت) این مدل را انتخاب کرده اید بنابراین موضوع سرعت و قدرت برای شما اهمیتی نخواهد داشت چراکه برای کودکی با این شرایط، ضرورتی ندارد.

در اینجا یک نکته دیگر را باید بدانید که ماشین های شارژی دو موتوره به دلیل قدرت کمتر، توانایی بالا رفتن از سطوح شیب دار را ندارند و اگر این ویژگی برای شما اهمیت بالایی دارد بهتر است از بین مدل‌های 4 موتوره یک گزینه را برای خرید انتخاب کنید. هرچند که مصرف شارژ به دلیل یکسان بودن باتری ماشین ها، بیشتر خواهد شد.

کابین داخلی قابل قبول

داشتن درب‌های بازشو برای اکثر مدل های ماشین شارژی از جمله بنز آفرودی کد 2235 در این سطح قیمتی هم یک آپشن عادی است که ورود و خروج کودک به ماشین را تسهیل کرده و دخالت مداوم والدین برای این امر را غیر ضروری کرده است. پخش صدای استارت واقعی هنگام فشردن سوئیچ استارت، نمایشگر باتری، پخش موسیقی از طریق سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از USB و AUX ، کلید صدای بوق و کنترل پخش صوتی روی فرمان و در کنار صندلی‌های مخصوص با روکش چرم مجهز به کمربند ایمنی، از جمله امکانات کاربردی بنز آفرود کد 2235 در داخل کابین هستند.

کنترل از راه دور به 2 روش!

همراه ماشین شارژی بنز آفرودی کد 2235 یک دستگاه کنترل از راه دور نیز وجود دارد اما در این رده قیمتی، کمتر ماشین شارژی را پیدا می کنید که به کنترل از راه دور نرم افزاری یا همان موبایلی مجهز شده باشد. یعنی شما می توانید از طریق نرم‌افزار مخصوص قابل نصب روی تلفن همراه برای والدین و بدون نیاز به استفاده مداوم از دستگاه سخت افزاری ریموت کنترل، یک بازی تعاملی و سرگرم کننده با کودک خود تجربه کنید. بدین ترتیب می توانید همزمان با انجام کارهای روزمره و از طریق گوشی موبایل، تمام فعالیت های کودک و ماشین را کنترل نمایید آن هم از فاصله 20 متری!

آفرودی که گهواره می شود!

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب بنز آفرودی کد 2235، مجهز بودن به حالت گهواره بوده که در سال های اخیر به شدت توسط شرکت های تولید کننده مورد توجه قرار گرفته است. خوب است بدانید در ماشین‌های شارژی دو نوع سیستم برای شبیه سازی گهواره وجود دارد که یک نوع آن با موتور مجزا ، ماشین را در جا و بدون حرکت لاستیک ها تکان می دهد اما در نوع دوم بدون استفاده از موتور مجزا و فقط از طریق حرکت دادن آرام چرخ ها به سمت جلو و عقب این کار را انجام می دهد. در مدل مینی یونی ماگ از حالت دوم استفاده شده است.
با این قابلیت والدین می توانند بعد از نشاندن کودک در ماشین و بستن کمربند ایمنی ، کلید گهواره را فشار داده تا این ماشین به عنوان یک دستیار و دوست، با حرکات ملایم خود، کودک را آرام کرده و آماده خواب کند. در این صورت شما می توانید با آرامش خیال به کارهای روزمره رسیده و زمان بیشتری را صرفه جویی نمایید که در زندگی های مدرن امروزی فاکتور بسیار مهمی محسوب می شود.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید ماشین شارژی ممکن است قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک ماشین شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل سطح کیفیت، اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید ده‌ها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدود زیادی بی‌نیاز می‌کند.

بنز یونی‌ماگ مینی کد 2235 با داشتن طراحی زیبا و آفرودی مزین به لوگوی بنز، بدنه باکیفیت، مشخصات فنی قابل قبول و از همه مهمتر قیمت فوق العاده، جزو میان رده های محبوب به شمار می رود که با ابعاد جمع و جور و وزن سبکی که دارد برای کودکان سنین پایین و همچنین خانه هایی با فضای محدود گزینه ایده‌آلی خواهد بود اما اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند ماشین مسابقه ای، پلیس، شاسی‌بلند، کلاسیک و حتی موتور شارژی علاقه دارید، می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کرده و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • درج لوگوی رسمی بنز در جلوی ماشین
  • مجهز بودن به حالت گهواره
  • دارای نرم افزار مخصوص موبایل برای کنترل از راه دور
  • ابعاد کوچک و قیمت مناسب نسبت به امکانات

نقاط ضعف:

  • عدم استفاده از چراغ عقب
  • سیستم پخش صوتی ساده
  • عدم تعبیه جعبه وسایل

سوالات پر تکرار مشتریان

• میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از ماشین چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این ماشین 50 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 1 الی 7 سال مناسب است. البته وزن آن به دلیل پلاستیک فشرده بدنه و با احتساب موتورها و سایز تجهیزات حدود 15 کیلوگرم است. اگر فکر می کنید کودک شما از لحاظ سنی و وزنی بزرگتر از بازه‌ی تعریف شده است بهتر است نگاهی به مدل‌های قوی تر مانند X و Y بیاندازید تا یک ماشین متناسب با شرایط کودک و امکانات پیشرفته تر تهیه کنید.


• آیا امکان شستشوی ماشین شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر ماشین را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.


• محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، ریموت کنترل، سیم Aux


• مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.


• آیا امکان جابجایی این ماشین شارژی با خودرو وجود دارد؟

طول این ماشین فقط 110 سانتی متر و عرض آن هم حدود 60 است بنابراین علاوه بر صندوق عقب خودرو و باربند، حتی با دست هم می توان به راحتی آن را حمل کرد.


• ماشین شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

ماشین‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت ماشین شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال ماشین مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


• آیا ماشین شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

بله، تمامی ‌ماشین شارژی‌ها با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

کپی رایت: کلیه متون و توضیحات به صورت اختصاصی توسط تیم آقای ماشین شارژی تهیه و تدوین شده است.

جزئیات محصول
ZTN 235-2235

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 15 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
50 کیلوگرم
ابعاد (CM)
61*56*110
سن قابل استفاده
1 الی 7 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
دو موتور
مانیتور
ندارد
استارت
دکمه ای
سوئیچی
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
کنترل موبایل
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
آفرود
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های محصول

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج طلایی 12,000,000 تومان
پکیج نقره ای 10,800,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم