برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

موتور شارژی ZTN کد 1310

مرجع:
ZTN 1310
نام تجاری : ZTN
موتور شارژی

ویژگی های محصول

  • جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.
  • جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.
  • حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)
بیشتر بخوانید
5,400,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
6,075,000 تومان
موتور شارژی کاواساکی کد 2333 یک محصول دو موتوره و سایز کوچک است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به استارت سوئیچی ، سیستم پخش صوتی، نشانگر باتری، بلوتوث و گاز روی...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی دارد.

موتورهای شارژی با ظاهر زیبا و ابعاد جمع و جور، همواره علاقه‌مندان و خریداران ماشین های شارژی را دودل کرده و کار انتخاب را برای خانواده ها سخت می کنند.

موتورهای تریل یا پرشی یکی از مشهورترین و محبوب ترین نوع موتورها هستند که مخصوص پیمایش مسیرهای ناهموار بوده و با ظاهر منحصربه فرد خود، از دیگر انواع موتور متمایز می شوند.

این محصولات در کلاس های مختلف طراحی و تولید می شوند که معمولا از لحاظ سبک طراحی، سایز، مشخصات فنی و امکانات باهم تفاوت هایی دارند. موتور شارژی کد 1310 به عنوان یک موتور تریل (پرشی) کودکانه با طراحی و ارتفاع هیجان انگیز، به راحتی می تواند نظر کودکان عاشق سرعت و هیجان را به خود جلب کند.

اگر شما یا کودکتان از علاقمندان به این سبک موتورها هستید، پیشنهاد می کنیم نقد و بررسی این محصول جدید را تا انتها مطالعه کرده و با مزایا و معایب این مدل آشنا شوید.

طراحی

سبک طراحی و کیفیت ساخت موتورهای شارژی در سال های اخیر به حدی پیشرفت کرده که در نگاه اول کاملا مشابه نمونه های واقعی به نظر رسیده و خود را از اسباب بازی های دیگر جدا می کنند.

مدل هایی مانند موتور شارژی کد 1310 که بر اساس نمونه های واقعی تولید شده و در دنیای کودکان جذابیتی فراتر از یک اسباب بازی معمولی دارد.

در نگاه کلی بدنه این موتور به دلیل طراحی ورزشی و منحصربه فرد خود، هیچ شباهتی به اسباب بازی نداشته و ریزترین جزئیات طراحی نیز در آن به خوبی اجرا شده است. جذاب ترین موضوعی که در همان نگان اول جلب توجه می کند، سایز بسیار جمع و جور و مینی این مدل است که حس خاطره انگیزی را به بیننده منتقل می کند.

در قسمت جلو، چراغ‌ تکی با ظاهر کلاسیک و جدی ویژه موتورهای تریل و همچنین دو عدد چراغ راهنمای LED هم در کنار آنها مشاهده می شود که برخلاف اکثر موتورها کاملا واقعی بوده و نمای زیبایی به این موتور داده اند. اگزوز دوتایی به همراه چراغ های راهنما هم طراحی نمای عقب را تشکیل می‌دهند که در این بخش از چراغ های واقعی استفاده نشده و صرفا پوسته خالی است.

یکی از نکات جذاب در طراحی موتور شارژی کد 1310، نشیمن آن است که علاوه بر راحتی عالی به واسطه استفاده از چرم شرکتی درجه یک، مانند موتورهای تریل واقعی ارگونومی استانداردی دارد به طوری که کودک در طول رانندگی احساس راحتی خواهد داشت.

یک صفحه مخصوص و بزرگ در زیر پا برای تسهیل دسترسی پای کودک به پدال ترمز و استراحت پا تعبیه شده تا کودک با هر قدی که دارد بتواند کنترل بهتری روی رانندگی خود داشته باشد.

چرخ های تعادل

موتورهای شارژی برخلاف ماشین ها و به دلیل نوع طراحی، نیاز به کنترل بیشتری برای حفظ تعادل دارند. شرکت های سازنده این محصولات برای حفظ ایمنی کودک سرنشین و تسهیل رانندگی برای او، دو چرخ کمکی کوچک را در دوطرف موتور تعبیه می کنند تا کودک هیچ‌گونه مشکلی در حفظ تعادل موتور شارژی نداشته باشد. خوشبختانه در موتور شارژی کد 1310 نیز این ویژگی وجود دارد.

البته واضح است که این موضوع در مدل های سه چرخه و چهار چرخه دیده نمی شود چون تعداد چرخ بیشتر، نصب چرخ های کمکی را غیر ضروری می کند.

نحوه رانندگی

نحوه رانندگی موتورهای شارژی به دو نوع پدالی و دستی تقسیم می شود. در نوع اول، حرکت موتور مانند ماشین های شارژی با پدال انجام می شود و کودک با کاهش یا افزایش فشار پا می تواند سرعت موتور را کنترل کند. اما در نوع دوم گاز در قسمت دسته فرمان موتور قرار دارد. یعنی همان روشی که در موتورهای واقعی می بینیم. بنابراین کودک از طریق چرخش این دسته می تواند سرعت موتور را به شکل دلخواه کنترل کند.

در موتورهای شارژی مانند همین مدل کد 1310 که گاز آنها در قسمت دسته فرمان است، بازهم یک پدال به عنوان ترمز در زیر پای کودک وجود دارد که با قطع برق لحظه ای باعث توقف حرکت موتور می شود.

ابعاد

موتور شارژی کد 1310 با داشتن بدنه‌ای با 85 سانتیمتر طول، 42 سانتیمتر عرض و 58 سانتیمتر ارتفاع، یک موتور کلاس کوچک و مینی بوده که برای کودکان 2 تا 5 سال طراحی شده است. در واقع این مدل جزو کوچکترین و بانمک ترین موتورهای موجود در فروشگاه برلیانس است.

امکانات

امکانات کنترلی همه موتورهای شارژی از جمله موتور شارژی کد 1310 معمولا روی باک قرار دارند که از جمله آنها می توان به دکمه استارت، دنده، کلید چراغ ها و سیستم پخش صوتی اشاره کرد. استارت در این مدل به صورت دکمه ای است. به این معنی که برای روشن شدن موتور فقط کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید.

پخش صدای واقعی هنگام استارت موتور و همچنین قابلیت پخش موسیقی از طریق سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از USB و AUX  از جمله ویژگی های این مدل است که تجربه سرگرم کننده‌ای را برای کودک فراهم می کنند.

مشخصات فنی

موتورهای شارژی از لحاظ فنی به دو نوع تک موتوره و دو موتوره تقسیم می شوند که موتور شارژی کد 1310 از جمله محصولات تک موتوره است. از آنجا که این مدل ویژه کودکان خردسال تر طراحی شده و ابعاد کوچکی دارد، بنابراین نیازی به دوموتوره بودن ندارد.

 انرژی لازم برای حرکت این موتور نیز توسط یک باتری 12 ولتی تامین می شود که با شارژ 4 الی 5 ساعته می تواند 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را برای کودک شما تضمین کند.

از نکات فنی دیگر می توان به چرخ ها اشاره کرد که از نوع پلاستیک فشرده بوده و مقاومت فوق العاده‌ای در برابر ساییدگی دارند. البته نوع دیگری از چرخ ها هم در بازار وجود دارد که حالت اسفنجی و نرم داشته و در هنگام حرکت صدایی تولید نمی کند.

" بیشتر قطعات فنی به کار رفته در موتورهای شارژی، به عنوان جزئی از خدمات پس از فروش، توسط فروشگاه برلیانس قابل عرضه است "

کلام آخر

شاید مهمترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید موتور شارژی قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک موتور شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید دهها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدودی بی نیاز می‌کند.

موتور شارژی کد 1310 به عنوان یک موتور تریل (پرشی) با کیفیت ساختی فوق العاده، ظاهری زیبا و مشخصات فنی عالی، اکثر انتظارات شما را از یک موتور شارژی کودکانه برآورده کرده و نویدبخش روزهای خاطره‌انگیزی برای شما و کودک دلبندتان خواهد بود.

اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند موتور ساحلی، سه چرخه، مسابقه ای (شهری)، وسپا، پلیس و حتی ماشین شارژی علاقه دارید می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کرده و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • کیفیت بدنه بسیاربالا
  • استفاده ی تزئینی برای خرید سیسمونی
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • ابعاد کوچک

 

سوالات پر تکرار مشتریان

  • میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از موتور چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این موتور 25 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 2 الی 5 سال مناسب است. البته این ویژگی باعث شده که وزن آن به دلیل پلاستیک باکیفیت استفاده در بدنه و با احتساب موتور و سایر تجهیزات حدود 10 کیلوگرم باشد.

آیا امکان شستشوی موتور شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر موتور را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.

  • محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، سیم Aux

  • مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل  چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.

  • آیا امکان جابجایی این موتور شارژی با خودرو وجود دارد؟

بله، با وجود عرض کمتر و وزن سبک تر نسبت به ماشین های شارژی، علاوه بر صندلی عقب خودرو و باربند، به صورت دستی هم قابل حمل می‌باشد.

  • موتور شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

موتور‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت موتور شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال موتور مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

  • آیا موتور شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

 بله، تمامی ‌موتورهای شارژی ‌با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید

انتخاب گارانتی و خدمات

فروشگاه برلیانس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی خرید و فروش آنلاین ماشین شارژی و موتورشارژی است.

فروشگاه برلیانس با توجه به حساسیت والدین در زمینه زیبایی و کیفیت و سلامت محصولات،تصمیم به عرضه ی گارانتی های معتبر و شرکتی گرفته است. شما می توانید در کنار دریافت عکس و فیلم واقعی تمامی محصولات از خدمات گارانتی ها و خدمات پس از فروش برلیانس نیز بهره مند شوید.

گارانتی زاگرس سرویس، معتبر ترین گارانتی شرکتی

برای این منظور کلیه محصولات شارژی که در برلیانس عرضه می شود توسط شرکت زاگرس تجارت نوین بیمه شده اند و دارای ضمانت نامه رسمی و سریال دار می باشند. برای استعلام گارانتی خود می توانید به سامانه ی زاگرس سرویس به آدرس www.zagros-service.com مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

جزئیات محصول
ZTN 1310

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 10 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
25 کیلوگرم
ابعاد (CM)
58*42*85
سن قابل استفاده
2 الی 5 سالگی
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
دو عدد
کمک فنر
ندارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
یک موتور
استارت
دکمه ای
نوع رنگ
ساده
ریموت کنترل
ندارد
نوع گاز
دستی
تیپ خودرو
موتور سیکلت
ظرفیت باتری
6 ولت
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج طلایی 6,000,000 تومان
پکیج نقره ای 5,400,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم