برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی لندکروز سری (ZTN) کد 2150

مرجع:
ZTN150
نام تجاری : لندکروز
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

ماشین شارژی لندکروز کد 2150 یک شاسی بلند باکیفیت سایز متوسط و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 100 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال و مجهز ، نشیمن دو نفره، حالت گهواره، دستگیره حمل و طراحی مشابه مدل های واقعی برند لندکروز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
13,750,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج برنزی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
11,000,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
11,000,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
8,460,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
8,496,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
12,160,000 تومان
ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

ماشین شارژی لندکروز 2130 یکی از شاسی بلندهای دو موتوره فروشگاه برلیانس است که در کلاس سایز متوسط قرار داشته و مخصوص کودکان 1 تا 8 سال طراحی شده است. این ماشین دقیقا مطابق خودروی لندکروز GXR مدل 2017 طراحی و تولید شده که در دنیای کودکانه به همان اندازه جذاب و باشکوه به نظر می رسد.

واقعیت این است که سبک طراحی محصولات لندکروز باعث شده تصویر معادل کلمه شاسی بلند در ذهن ما ایرانیان ،معمولا همان لندکروز باشد چرا که از لحاظ ابعاد، قدرت، قیمت و شکوه یک شاسی بلند (SUV) تقریبا از تمام رقبای خود بالاتر است. بنابراین طبیعی است که شرکت های سازنده وسایل بازی به فکر الهام گرفتن از مدل های آن در تولید ماشین شارژی باشند.

در ادامه شما را با محصول شاسی‌بلند لندکروز کد 2130  آشنا کرده و به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

 

طراحی، همان لندکروز همیشگی!

همانطور که اشاره شد ماشین شارژی لندکروز کد 2130 بر اساس مدل واقعی لندکروز طراحی شده و سازنده سعی کرده است این تشابه تا حد امکان به 100 درصد نزدیک باشد. این دقت و ظرافت را می‌توان در سبک طراحی نمای جلو و عقب ماشین به وضوح مشاهده کرد.

استفاده از پلاستیک فشرده باکیفیت و مقاوم در کنار رنگ متالیک، زیبایی خاصی به نمای ظاهری این ماشین شارژی داده است به طوری که هر بیننده ای در همان نگاه اول متوجه اصالت و کیفیت ساخت این محصول می شود.

جالب است بدانید آینه های این ماشین شارژی مانند خودروهای واقعی جمع می شوند تا به همراه یک جعبه وسایل به شکل لاستیک زاپاس در قسمت عقب، این اطمینان را به کودک بدهند که با یک ماشین کامل و واقعی طرف است و شباهتی با اسباب بازی های عادی با طراحی غیر استاندارد و مواد اولیه بی‌کیفیت ندارد.

از طرف دیگر تعبیه دستگیره مخصوص حمل در این ماشین به شما کمک می کند در هر شرایطی و به ویژه در زمان اتمام شارژ در فضاهای بیرون از خانه، به راحتی آن را حمل و جابجا کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی فقط در مدل های معدودی از ماشین های شارژی وجود دارد!

سایز متوسط و ایده‌آل !

ماشین شارژی لندکروز کد 2130 با داشتن بدنه‌ای با 121 سانتیمتر طول، 75 سانتیمتر عرض و 57 سانتیمتر ارتفاع، یک مدل خوش سایز محسوب می شود. یعنی نه آن قدر بزرگ است که نگران فضای بازی کودک یا حمل آن باشید و نه آن قدر کوچک که با بالارفتن سن کودک بدون استفاده در انباری رها شود!

این ابعاد متوسط باعث شده علاوه بر کاهش قیمت نسبت به مدل های بزرگتر، برای کودکان خردسال تر و سبک تر 1 تا 8 ساله نیز گزینه مناسب‌تری باشد. با این وجود هیچ چیزی از ارزش های آن به عنوان یک شاسی بلند کودکانه کم نشده و کماکان در قامت یک لندکروز واقعی خودنمایی می کند. عکس العمل کودکان و خانواده ها هنگام دیدن ظاهر و عملکرد آن در فروشگاه برلیانس ، شاهدی بر این ادعاست.

کابین داخلی قابل قبول

طراحی نمای داخل کابین ماشین شارژی لندکروز کد 2130 نیز تا حد امکان مشابه خودروی واقعی درنظر گرفته شده است و به امکاناتی نظیر سیستم پخش صوتی با پشتیبانی از USB و AUX ، پخش صدای استارت واقعی هنگام فشردن کلید استارت، حالت گهواره، نمایشگر باتری، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی در کنار صندلی‌ راحت با روکش چرم و کمربند ایمنی هم مجهز شده است. در قسمت صفحه کیلومتر نیز همه چیز مشابه واقعیت طراحی شده تا تجربه ای تمام عیار از رانندگی یک ماشین لوکس در ذهن کودک حک شود.

صندلی تعبیه شده در داخل این مدل طرح دو نفره است و این نوید را به شما می دهد که دو کودک سبک وزن یا کم سن و سال می توانند به صورت همزمان و بدون هیچ مشکلی از بازی با آن لذت ببرند.

 مشخصات فنی، یک میان رده سربلند

وقتی صحبت از یک ماشین سایز کوچک برای کودکان خردسال باشد، طبیعتا ضرورتی هم برای استفاده از 4 موتور مجزا برای تولید سرعت بیشتر احساس نمی شود و شرکت سازنده هم با علم به این موضوع، لندکروز کد 2130 را به صورت دو موتوره تولید کرده تا از این طریق هم به کاهش قیمت مصرف کننده کمک کند. البته سرعتی که توسط این دو موتور فراهم می شود کاملا استاندارد و ایمن بوده و تجربه راحتی را برای کودک به ارمغان می‌آورد.

مدل 4 موتوره این ماشین شارژی مخصوص کودکان با وزن یا سن بیشتر هم در بازار وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن را در نوبت بررسی قرار بدهید.

جالب است بدانید این ماشین شارژی با وجود کاربری کودکانه و ابعاد متوسط می تواند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند که برای کودکان 1 تا 8 سال کاملا قابل قبول بوده و می توانند به راحتی و حتی دو نفره برای ساعت ها با آن سرگرم شوند.

تبدیل لندکروز به گهواره با یک کلید!

یکی دیگر از قابلیت های فنی ماشین شارژی لندکروز کد 2130 ، مجهز بودن به سیستم گهواره اتوماتیک است که مانند سایر مدل های اورجینال با هدف کمک به والدین و ایجاد ارزش افزوده در ماشین های شارژی درنظر گرفته شده و هرچه سن کودک کمتر باشد، این ویژگی نیز برای والدین کاربردی تر و مهمتر خواهد بود.

خوب است بدانید در ماشین‌های شارژی دو نوع سیستم برای شبیه سازی گهواره وجود دارد که یک نوع آن با موتور مجزا ، ماشین را در جا و بدون حرکت لاستیک ها تکان می دهد اما در نوع دوم بدون استفاده از موتور مجزا و فقط از طریق حرکت دادن آرام چرخ ها به سمت جلو و عقب این کار را انجام می دهد که مدل لندکروز کد 2130 از حالت دوم استفاده شده است.

بنابراین اگر قصد دارید کودک خود را آرام کرده یا بخوابانید ، تنها کاری که لازم است انجام دهید فشردن کلید گهواره است. سپس خواهید دید که این لندکروز با حرکات آرام خود و پخش آهنگ ها و قصه های موردعلاقه کودک شما، به بهترین شکل این ماموریت را انجام می دهد تا شما با خیال راحت به کارهای روزمره خود برسید.

این ویژگی با وجود محدودیت زمان والدین در زندگی های امروزی بسیار مفید بوده و به گواه مشتریان برلیانس یکی از انگیزه های اصلی خانواده برای تهیه ماشین شارژی محسوب می شود.

قابلیت کنترل از راه دور

تنها گذاشتن کودک خردسال با یک ماشین شارژی (حداقل در اولین روزها) احتمالا کار رانندگی و هدایت ماشین را برای او سخت می کند. لذا همراه ماشین های شارژی اورجینال مانند لندکروز کد 2130 یک دستگاه ریموت سخت افزاری نیز وجود دارد تا والدین بتوانند با خیال راحت و از فاصله دور هم فعالیت کودک را کنترل کنند. در این صورت کودک احساس استقلال و اعتماد به نفس بیشتری خواهد کرد.

از نگاهی دیگر، قابلیت کنترل از راه دور، امکانی را برای والدین فراهم می کند که بتوانند با یک بازی دو نفره و تعاملی، مهارت های رانندگی و مواجهه با چالش های مختلف را به کودک خود آموزش دهند.

لازم به ذکر است بعضی از مدل های ماشین شارژی علاوه بر دستگاه سخت افزاری کنترل از راه دور ، به نرم افزار موبایلی نیز مجهز هستند تا والدین به جای استفاده از ریموت سخت افزاری، خیلی راحت تر و با تلفن همراه هوشمند خود این کار را انجام دهند اما در این مدل با هدف کاهش قیمت تمام شده چنین قابلیتی مشاهده نمی شود. اگر این مسئله برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است مدل های دیگر را بررسی نمائید و اگر هم این ویژگی برای شما اولویت ندارد، مشکل خاصی از لحاظ کنترل فعالیت کودک پیش‌رو نخواهید داشت.

کلام آخر

شاید مهمترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید ماشین شارژی قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک ماشین شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید دهها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدودی بی نیاز می‌کند.

ماشین شارژی لندکروز کد 2130 با بهره‌گیری از سبک طراحی برند لندکروز و الهام از مدل زیبای آن یعنی 2017 GXR در طراحی و همچنین بدنه باکیفیت، مشخصات فنی خوب و کابین قابل قبول، یکی از گزینه‌های ارزشمند نسبت به قیمت محسوب می شود اما اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند ماشین مسابقه‌ای، آفرود، پلیس، کلاسیک و حتی موتور شارژی علاقه دارید می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کنید و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا بر اساس مدل واقعی لندکروز 2017
  • تحمل وزن عالی تا 100 کیلوگرم (نسبت به ابعاد)
  • آینه های تاشونده
  • دستگیره حمل
  • جعبه وسایل در قسمت عقب

نقاط ضعف:

  • عدم استفاده از نرم افزار موبایلی کنترل از راه دور

 

سوالات پر تکرار مشتریان

  • میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از ماشین چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این ماشین 100 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 1 الی 8 سال مناسب است. البته این ویژگی باعث شده که وزن آن به دلیل پلاستیک باکیفیت استفاده در بدنه و با احتساب موتورها و سایز تجهیزات حدود 20 کیلوگرم باشد. اگر فکر میکنید کودک شما از لحاظ سنی و وزنی کوچکتر یا بزرگتر از بازه‌ی تعریف شده است بهتر است نگاهی به مدل‌های دیگر مانند X  و Y  بیاندازید

  • آیا امکان شستشوی ماشین شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر ماشین را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.

  • محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، ریموت کنترل، سیم Aux

  • مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل  چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.

  • آیا امکان جابجایی این ماشین شارژی با خودرو وجود دارد؟

بله، با توجه به ابعاد کوچک این مدل، علاوه بر دستگیره حمل مخصوص، از طریق صندلی عقب خودرو و باربند نیز به راحتی قابل جابجایی است.

  • ماشین شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

ماشین‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت ماشین شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال ماشین مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

  • آیا ماشین شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

بله، تمامی ‌ماشین شارژی‌ها با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید.

انتخاب گارانتی و خدمات

فروشگاه برلیانس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی خرید و فروش آنلاین ماشین شارژی و موتورشارژی است.

فروشگاه برلیانس با توجه به حساسیت والدین در زمینه زیبایی و کیفیت و سلامت محصولات،تصمیم به عرضه ی گارانتی های معتبر و شرکتی گرفته است. شما می توانید در کنار دریافت عکس و فیلم واقعی تمامی محصولات از خدمات گارانتی ها و خدمات پس از فروش برلیانس نیز بهره مند شوید.

گارانتی زاگرس سرویس، معتبر ترین گارانتی شرکتی

برای این منظور کلیه محصولات شارژی که در برلیانس عرضه می شود توسط شرکت زاگرس تجارت نوین بیمه شده اند و دارای ضمانت نامه رسمی و سریال دار می باشند. برای استعلام گارانتی خود می توانید به سامانه ی زاگرس سرویس به آدرس www.zagros-service.com مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

جزئیات محصول
ZTN150

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 20 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
100 کیلوگرم
ابعاد (CM)
58*75*121
سن قابل استفاده
1 الی 8 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
دو موتور
مانیتور
دارد
استارت
دکمه ای
سوئیچی
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
کنترل موبایل
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
شاستی
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج نقره ای 14,750,000 تومان
پکیج طلایی 15,750,000 تومان
پکیج برنزی 13,750,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم