برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی مک لارن سری (ZTN) کد 4124

مرجع:
ZTN124
نام تجاری : مک لارن
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

  • جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.
  • جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.
  • حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)
بیشتر بخوانید
14,080,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج برنزی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
11,000,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
11,000,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
8,460,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
8,496,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
12,160,000 تومان
ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی دارد.

مک لارن یکی از برندهای لوکس بریتانیایی است که با طراحی خاص و مدل های گرانقیمت خود، طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کرده است. این برند ابتدا کار خود را از پیست های مسابقه شروع کرد و کم کم به بازارهای تجاری راه پیدا کرد. با اعتبار و شهرتی که این برند دارد طبیعی است شرکت‌های تولید کننده ماشین های شارژی بخشی از تولیدات خود را به تقلید از مدل های این برند روانه بازار کنند. ماشین شارژی مک لارن کد 4124 یکی از همین نمونه هاست.

اگر با سبک طراحی و سابقه این برند آشنا باشید، حتما در همان اولین نگاه متوجه خواهید شد که این ماشین شارژی یک مک لارن است.

به طور کلی ماشین شارژی مک لارن کد 4124 یکی از بهترین و مجهزترین ماشین های شارژی موجود در بازار است که با وجود قیمت مناسب تر، نقطه ضعف فنی خاصی نسبت به مدل های گرانتر ندارد.

در ادامه شما را با این محصول که با آپشن های خاص خود طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنا نموده و به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

قبل از آن نکته ای را بر اساس تجربه به شما عزیزان یادآوری کنیم. گاهی مشتریان پس از شنیدن توضیحات از زبان کارشناسان برلیانس و یا مطالعه مشخصات در وب سایت به ویژه در مورد محصولات لوکس تر، دچار تردید می شوند که آیا واقعا یک ماشین شارژی می تواند حسی فراتر از یک اسباب بازی را به کودک منتقل کند تا ارزش این هزینه را داشته باشد؟ اما بعد از بازدید حضوری و دیدن محصولات باکیفیت مانند همین مک لارن کد 4124 ، به این نتیجه می رسند که هیجان و انرژی این مدل ها در کنار امکانات جذابی که دارند، در دنیای کودکان حسی کمتر از تجربه ماشین های واقعی برای بزرگسالان ندارد. دیدن واکنش و شادی کودکان هنگام دیدن و رانندگی با این ماشین ها همیشه جزو خاطرات به یاد ماندنی و مشترک تیم برلیانس و خانواده ها بوده و هست.

 

طراحی همیشگی مک لارن

ظاهر مدل های برند مک لارن آن قدر شبیه هم هست که تشخیص بین آنها برای یک فرد عادی کار بسیار سختی است. اما همین تشابه مدلها باعث شده یک ذهنیت و شناخت ثابتی از سبک طراحی این برند در ذهن مردم سراسر دنیا شکل گرفته و تمایز منحصربه فردی با سایر برندهای بزرگ از جمله بنز داشته باشد.

هرچند که به طور کلی نمیتوان این ماشین را یک مک لارن دانست چراکه این برند مدل شاسی بلند تولید نکرده و نمای عقب خودرو نیز شباهت خاصی به این محصولات ندارد. در واقع تمام تمرکز طراحان این محصول روی قسمت جلو که نمای اصلی ماشین شارژی است معطوف بوده به طوری که ماشین شارژی مک لارن کد 4124 از نمای جلو به راحتی می تواند در قامت یک مک لارن لوکس ظاهر شود.

چراغ های جلوی مک لارن کد 4124 نیز بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده تا بتواند ظاهر اسپرت و حرفه‌ای لازم این ماشین قدرتمند حفظ کند.

در قسمت عقب نیز چراغ های LED قرمز دیده می شوند که با همراهی یک نوار LED  رنگ مخالف، جلوه زیبایی را به نمای کلی این ماشین بخشیده اند. ترکیب استایل و نور این چراغ ها به ویژه در فضاهای تاریک‌تر به ویژه برای کودکان بسیار هیجان انگیز است.

خوب است دبانید در ماشین های شارژی معمولا چرخ ها مشابه هم هستند و سلیقه ویژه ای روی آنها اعمال نمی شود اما در این بنز، اهمیت و سلیقه ویژه ای به این بخش داده شده و بر اساس ماهیت این مدل که یک ماشین اسپرت است، کاملا حرفه و مشابه واقعیت طراحی و تولید شده اند.

 

ابعاد متوسط برای دلبری خانواده ها

احتمالا شما هم با ما موافق باشید که اگر ابعاد یک ماشین شارژی خیلی کوچک باشد ممکن است با گذشت زمان، دیگر برای کودک قابل استفاده نباشد و اگر هم بزرگتر از نیاز باشد، علاوه بر قیمت بالاتر، به فضای آزاد بیشتری در داخل و بیرون از خانه نیاز خواهد داشت. اما خوشبختانه این مک لارن یک حد وسط محسوب شده و مزایای هردو حالت را باهم دارد .

در واقع ماشین شارژی مک لارن کد 4124 با داشتن بدنه‌ای با 120 سانتیمتر طول، 70 سانتیمتر عرض و 55 سانتیمتر ارتفاع، یکی از ماشین های سایز متوسط اما قدرتمند و آپشنال بازار به شمار می رود.

یکی دیگر از نکات جالب توجه این مدل، وجود دستگیره مخصوص حمل است که کار والدین را برای جابجایی این ماشین در حالت خاموش بسیار راحت تر می کند. اهمیت این ویژگی زمانی بهتر ثابت می‌شود که بدانید فقط 15 درصد ماشین های شارژی از چنین قابلیتی برخوردار هستند!

 

مشخصات فنی در حد بهترین های بازار

ماشین شارژی مک لارن کد 4124، با وجود اینکه از لحاظ قیمتی جزو گران ترین ماشین های بازار نیست اما در همان حد قدرتمند است چراکه از 4 موتور مجزا، کمک فنر حرفه‌ای و گیربکس باکیفیت بهره برده و سرعت بیشتری را نسبت به مدل های دو موتوره فراهم می کند.

قطعات فنی با کیفیتی که در این مدل به کار رفته، زمانی شما را بیشتر غافلگیر می کنند که ماشین شارژی مک لارن کد 4124 را در حال بالا رفتن از شیب 45 درجه ای مشاهده کنید. برای یک ماشین شارژی 20 کیلویی و حامل 100 کیلوگرم وزن کودکان سرنشین، این اتفاق در نوع خود جالب توجه است.

کودک با استفاده از پدال گاز و ترمز تعبیه شده در کف و دنده دکمه ای دیجیتال موجود در داخل کابین، ماشین را به سمت جلو یا عقب هدایت کرده و با فرمان چرمی این مک لارن در خانه و بیرون از خانه جولان می‌دهد!

کابین داخلی، تلفیقی از کلاسیک و مدرن

در طی این نقد و بررسی به دفعات، ماشین شارژی مک لارن کد 4124 را جزو بهترین و فول آپشن ترین مدلها معرفی کردیم. یکی از دلایل این ادعا، وجود یک میکروفون بی سیم برای تمرین خوانندگی و سخنرانی کودک شماست. بعلاوه اینکه با همین میکروفون می تواند صدای خودش را راحت تر به شما رسانده و نیازهایش را اعلام کند.

آپشن خاص دیگر این مدل را صفحه کیلومتر دیجیتال و واقعی آن می دانیم که در بین سایر مدل ها کم‌نظیر بوده و فقط در تعداد محدودی از آنها مشاهده می شود. این صفحه کیلومتر با نورLED  و نشانگرهای واقعی (اصطلاحا آمپرها) مانند علامت روشن بودن چراغ ها، نمای داخلی کابین را کاملا به واقعیت نزدیک تر کرده و تجربه بهتری را برای کودک به ارمغان می آورد.

در کنار این سه ویژگی، وجود کلید استارت با پخش صدای واقعی، نمایشگر باتری دیجیتال، سیستم صوتی دیجیتال و کامل با قابلیت پشتیبانی از USB وAUX  ، حضور کلید بوق و کنترل پخش صوتی روی فرمان در کنار صندلی‌های راحت با روکش چرم و مجهز به کمربند ایمنی، حال و حوای مدرنی به داخل این مک لارن بخشیده و باعث شده درون ماشین نیز به اندازه ظاهر آن جذاب به نظر برسد.

صندلی این مدل نیز به شکل دو نفره با دو کمربند ایمنی مجزا در نظر گرفته شده و با توجه به تحمل وزن 100 کیلویی این مک لارن، می‌توان گفت که امکان استفاده و بازی همزمان دو کودک 1 تا 8 ساله فراهم است. این موضوع می تواند خبر خوبی برای خانواده هایی باشد که بیشتر از یک فرزند دارند.

 

کنترل از راه دور به 2 روش!

استفاده مداوم و به دست داشتن ریموت سخت افزاری برای کنترل رانندگی کودک و مراقبت از او در حین بازی، گاهی باعث می شود والدین بین همبازی شدن با کودک و انجام کارهای روزمره یک گزینه را انتخاب کنند چرا که در زندگی های امروزی زمان بسیار محدودتر شده است.

اما خوشبختانه این مسئله از چشم طراحان ماشین شارژی مک لارن کد 4124 دور نمانده و ایده جدیدی برای ارائه دارند و آن هم کنترل از راه دور نرم افزاری (گوشی هوشمند) است.

به این ترتیب شما می‌توانید علاوه بر دستگاه کنترل از راه دور سخت افزاری (ریموت)، خیلی راحت و به وسیله نرم‌افزار تلفن‌همراه نیز، تمام فعالیت‌های ماشین را کنترل کرده و با کودک خود بازی تعاملی را تجربه کنید. حتی در حین انجام کارهای روزمره و از فاصله 20 متری!

مک لارن اسپایدر را گهواره کنید!

ایجاد ارزش افزوده در ماشین های شارژی برای ترغیب خانواده ها، جزو رقابت های بی پایان شرکت های سازنده ماشین شارژی است که سعی دارند بیشترین امکانات و تجهیزات ممکن را در این محصولات به کار ببرند. یکی از جذاب ترین آنها، طراحی سیستم شبیه ساز گهواره است.

احتمالا گاهی با مقاومت کودکان برای خواب یا ناآرامی آنها به دلایل مختلف به ویژه در سنین پایین تر مواجه شده اید و در آن لحظات آرزو کردید یک اتفاق جدید بتواند در چنین شرایطی به کمک شما بیاید. خبر خوب این است که گهواره ماشین شارژی مک لارن کد 4124 همراه با پخش انواع قصه و آهنگ در خدمت شما خواهد بود. فقط کافیست کودک را به آغوش این مک لارن سپرده و با یک کلید، دستور فعالسازی گهواره را صادر کنید.

خوب است بدانید در کل دو نوع سیستم گهواره وجود دارد که یک نوع آن با موتور مجزا ، ماشین را در‌جا و بدون حرکت لاستیک ها تکان می دهد و در نوع دوم بدون استفاده از موتور مجزا و فقط از طریق حرکت دادن آرام چرخ ها به سمت جلو و عقب، حالت گهواره اجرا می شود که طبیعتا نوع اول بهتر بوده و به گهواره واقعی شبیه تر است اما هردو کاملا مفید و کاربردی هستند.

حدس می زنید در این مک لارن از چه سیستمی استفاده شده؟! احتمالا خود سازندگان هم به این نتیجه رسیده اند که این مدل با این مشخصات، باید به یک موتور مجزا برای گهواره هم مجهز باشد تا بتواند درجا حرکت تکان خورده و نیازی به حرکت جلو و عقب نداشته باشد. بنابراین از این لحاظ هم با بهترین انتخاب مواجه هستید.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید ماشین شارژی ممکن است قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک ماشین شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل سطح کیفیت، اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید ده‌ها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدود زیادی بی‌نیاز می‌کند.

ماشین شارژی مک لارن کد 4124 به عنوان یک محصول لوکس و آپشنال، طراحی بسیار زیبا و الهام گرفته از خودروی مک لارن اسپایدر 650S، بدنه باکیفیت، رنگ متالیک، مشخصات فنی قدرتمند و کابین بسیار مجهز، حتی برای پرچمداران گران‌قیمت بازار نیز یک رقیب تمام عیار محسوب می شود و ایراد گرفتن از آن کار آسانی نیست.

اما اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند ماشین مسابقه ای، پلیس، آفرودی، کلاسیک و حتی موتور شارژی علاقه دارید، می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کرده و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • مجهز به میکروفون اختصاصی بی سیم
  • صفحه کیلومتر واقعی و دیجیتال
  • مجهز بودن به حالت گهواره
  • ابعاد مناسب برای همه فضاها
  • سیستم پخش صوتی دیجیتال و کامل

سوالات پر تکرار مشتریان

  • میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از ماشین چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این ماشین 100 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 1 الی 8 سال مناسب است. البته وزن آن به دلیل پلاستیک فشرده بدنه و با احتساب موتورها و سایز تجهیزات حدود 20 کیلوگرم است. اگر فکر می کنید کودک شما از لحاظ سنی و وزنی بزرگتر از بازه‌ی تعریف شده است بهتر است نگاهی به مدل‌های قوی تر مانند X  و Y  بیاندازید تا یک ماشین متناسب با شرایط کودک و امکانات پیشرفته تر تهیه کنید.


  • آیا امکان شستشوی ماشین شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر ماشین را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.


  • محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، ریموت کنترل، سیم Aux


  • مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل  چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.


  • آیا امکان جابجایی این ماشین شارژی با خودرو وجود دارد؟

بله با استفاده از صندوق عقب خودرو و همچنین باربند خودرو می توان براحتی آن را حمل کرد.


  • ماشین شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

ماشین‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت ماشین شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال ماشین مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


  • آیا ماشین شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

 بله، تمامی ‌ماشین شارژی‌ها با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید

انتخاب گارانتی و خدمات

فروشگاه برلیانس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی خرید و فروش آنلاین ماشین شارژی و موتورشارژی است.

فروشگاه برلیانس با توجه به حساسیت والدین در زمینه زیبایی و کیفیت و سلامت محصولات،تصمیم به عرضه ی گارانتی های معتبر و شرکتی گرفته است. شما می توانید در کنار دریافت عکس و فیلم واقعی تمامی محصولات از خدمات گارانتی ها و خدمات پس از فروش برلیانس نیز بهره مند شوید.

گارانتی زاگرس سرویس، معتبر ترین گارانتی شرکتی

برای این منظور کلیه محصولات شارژی که در برلیانس عرضه می شود توسط شرکت زاگرس تجارت نوین بیمه شده اند و دارای ضمانت نامه رسمی و سریال دار می باشند. برای استعلام گارانتی خود می توانید به سامانه ی زاگرس سرویس به آدرس www.zagros-service.com مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

جزئیات محصول
ZTN124

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 20 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
100 کیلوگرم
ابعاد (CM)
55*70*120
سن قابل استفاده
1 الی 8 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
چهار موتور
مانیتور
ندارد
استارت
دکمه ای
سوئیچی
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
کنترل موبایل
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
شاستی
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج نقره ای 15,840,000 تومان
پکیج طلایی 17,600,000 تومان
پکیج برنزی 14,080,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم