برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قاشق غذاخوری چیکو مدل 6828

مرجع:
205084
نام تجاری : چیکو
خانه

ویژگی های محصول

قاشق غذاخوری مدل 68258 یکی از قاشق‌های غذاخوری کودک است که توسط شرکت چیکو تولید می‌شود. این قاشق در ابعاد 17 × 2.5 سانتی‌متر ساخته شده و برای کودکان شش ماهه و بزرگ‌تر مناسب است. از ویژگی‌های دیگر این قاشق می‌توان به جنس پلاستیکی و قابلیت شستشوی دستی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
21,000 تومان
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
خروج
محصولات مرتبط
توضیحات

قاشق غذاخوری چیکو مدل 6828

مدل 68258 یکی از قاشق‌های غذاخوری کودک است که توسط شرکت چیکو تولید می‌شود. این قاشق در ابعاد 17 × 2.5 سانتی‌متر ساخته شده و برای کودکان شش ماهه و بزرگ‌تر مناسب است. قطعا وقتی می‌خواهیم به کودک‌ غذا بدهیم، علاوه‌بر حرارت مناسب غذا، باید به فکر اندازه‌ و ظرف مورد استفاده دقت کنیم. مثلا نمی‌شود قاشق بزرگسالان را پر کنیم و انتظار داشته باشیم کودک‌ تمام غذا را در یک مرتبه بخورد. به همین دلیل از قاشق کودک استفاده می‌کنیم تا متناسب با دهان خودش باشد و غذا را با حجم کم به او بدهیم. از ویژگی‌های دیگر این قاشق می‌توان به جنس پلاستیکی و قابلیت شستشوی دستی اشاره کرد.

 چیکو یک شرکت چند ملیتی است که در حال حاضر در بیش از 170 کشور دنیا دفاتر توزیع دارد. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه‌ی تولید و توسعه‌ی وسایل مراقبت از نوزادان فعالیت دارد. با توجه به رعایت جزییات و استاندارد‌های لازم در این زمینه، این شرکت توانسته اطمینان مشتریان خود را جلب کند.

نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم