برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی جیپ سری (ZTN) کد 4213

مرجع:
ZTN 213-4213
نام تجاری : جیپ
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

ماشین شارژی جیپ کد 4213 نسخه کودکانه جیپ روبیکان معروف است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را داشته و نسبت به مشخصات فنی، ارزش خرید بالایی دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت عالی، چراغ های LED زیبا، سیستم پخش صوتی حرفه ای، حالت گهواره و کاپوت واقعی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
9,800,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج برنزی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
11,000,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
11,000,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
8,460,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
8,496,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
12,160,000 تومان
ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال...
توضیحات

توجه : نقد و بررسی جامع ماشین های شارژی برای اولین بار در ایران توسط تیـم آقای ماشین شارژی تالیف و تدوین شده و هرگونه کپی برداری از آن، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

ماشین شارژی جیپ کد 4213

برند جیپ و طراحی منحصربه فرد آن برای ما ایرانیان همیشه خاطره انگیز و نوستالژیک بوده است. ماشین های با چراغ های گرد در جلو، بدون سقف و با رکاب ها و تزئینات مخصوص که حتی در فیلم ها و سریال ها و پیام های بازرگانی، به عنوان نماد سفر، انرژی و شادی است.

در صنعت ماشین های شارژی مدل های متنوعی با الهام گرفتن از خودروهای واقعی برندهای مشهور طراحی و تولید شده که جیپ کد 4213 یکی از همین نمونه هاست که با قیمت بسیار جذاب خود در کنار امکانات کامل، انتخاب نهایی را برای والدین سخت کرده است.

در واقع این مدل را می توان تلفیقی از سبک طراحی برندهای جیپ و تانک دانست که در نهایت با استایلی کلاسیک و ظاهری کاملا آشنا، کاندید پیوستن به دنیای سرگرمی کودکان شده است.

در ادامه شما را با این جیپ خوش قیمت و ارزشمند آشنا کرده و به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

قبل از آن نکته ای را بر اساس تجربه به شما عزیزان یادآوری کنیم. گاهی مشتریان پس از شنیدن توضیحات از زبان کارشناسان برلیانس و یا مطالعه مشخصات در وب سایت به ویژه در مورد محصولات لوکس تر، دچار تردید می شوند که آیا واقعا یک ماشین شارژی می تواند حسی فراتر از یک اسباب بازی را به کودک منتقل کند تا ارزش این هزینه را داشته باشد؟ اما بعد از بازدید حضوری و دیدن محصولات باکیفیت مانند همین جیپ کد 4213 ، به این نتیجه می رسند که هیجان و انرژی این مدل ها در کنار امکانات جذابی که دارند، در دنیای کودکان حسی کمتر از تجربه ماشین های واقعی برای بزرگسالان ندارد. دیدن واکنش و شادی کودکان هنگام دیدن و رانندگی با این ماشین ها همیشه جزو خاطرات به یاد ماندنی و مشترک تیم برلیانس و خانواده ها بوده و هست.

الگوبرداری دقیق از محصولات کلاسیک جیپ

طراحی ماشین شارژی جیپ کد 4213 را می توان نمونه مشابه جیپ رابیکون (Rubicon) دانست با این تفاوت که سبک چراغ های جلو به خودروی تانک 300 برند گریت وال شباهت بیشتری دارد اما در نگاه کلی و بر اساس آشنایی ما ایرانیان به محصولات برند جیپ، می توانیم با خیال راحت این ماشین شارژی را یک جیپ بدانیم.

حمل چرخ یدکی (زاپاس) در قسمت پشتی سالهاست که به عنوان یک امضا برای خودروهای صحرایی یا آفرود از جمله جیپ درنظرگرفته شده و ابتکار جالب شرکت های سازنده ماشین شارژی در این قسمت، استفاده از این فضا به عنوان جعبه وسایل بوده که این ویژگی در جیپ کد 4213 نیز مشاهده می شود. در بخش بدنه هم رنگ استفاده در جیپ کد 4213 از نوع متالیک بوده که در کنار خطوط منحنی و عضلانی روی بدنه، جلوه زیباتری را به نمای ظاهری این ماشین شارژی بخشیده است.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد این مدل که در بین ماشین های شارژی بسیار نادر است، واقعی بودن بخش کاپوت آن است. یعنی علاوه بر اینکه کاملا باز می شود، اکثر قطعات فنی ماشین نیز در داخل آن وجود دارد و همین ویژگی باعث شده حسی فراتر از یک ماشین بازی را به کودک منتقل کند . پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید این مدل را تهیه کنید، به مرور این قطعات و نحوه کارکرد خودرو را به او یاد داده و آمادگی ذهنی اش را برای درک عملکرد خودروها، نحوه نگهداری درست و تاثیر آن در کیفیت رانندگی آینده کودک، افزایش دهید.

ابعادی مناسب فضاهای کوچک

ماشین شارژی جیپ کد 4213 با داشتن بدنه‌ای با 118 سانتیمتر طول، 65 سانتیمتر عرض و 75 سانتیمتر ارتفاع، رنگ‌های ترکیبی و نشیمن دونفره ، یکی از ماشین های خوش سایز و اصطلاحا جمع جور بازار محسوب می شود اما با این وجود، توانایی تحمل 50 کیلوگرم وزن را داشته و امکان بازی دو کودک 1 تا 8 ساله سبک وزن را به صورت همزمان فراهم می کند.

از طرف دیگر با این ابعاد حتی در خانه ها و اتاق های کوچک نیز مشکلی از بابت نگهداری این ماشین و بازی راحت کودک نخواهید داشت.

( از آنجا که راهنمایی صادقانه جزو اصول اساسی مجموعه های آقای ماشین شارژی(Mr.mashinsharji) است، در این مسئله باید توجه داشته باشید که ماشین شارژی با ابعاد بزرگ برای همه کودکان ضروری نیست و اگر کودک شما وزن بسیار کمتری دارد یا فضای خانه شما کافی نبوده و به فضای آزاد مناسب هم دسترسی ندارید، بهتر است از مدل‌های کوچک‌تر و سبک‌تر استفاده کنید تا هزینه کمتری برای ماشین شارژی موردنظر بپردازید اما اگر با این مسائل مشکلی ندارید توصیه میکنیم به هیچ عنوان این مدل از گزینه های مدنظر خود حذف نکنید چراکه واقعا زیباست)

مشخصات فنی عالی نسبت به قیمت

نکته جالب در مورد ماشین شارژی جیپ کد 4213 به عنوان یک میان رده و با قیمتی حدود نصف مدل‌های پرچمدار، 4 موتوره بودن است که سرعت بیشتری را نسبت به مدل های دو موتوره فراهم می کند. از طرف دیگر با کمک گرفتن از گیربکس باکیفیت و باتری قوی می تواند از سطوح شیب دار 45 درجه ای نیز به راحتی بالا برود که این اتفاق برای یک ماشین شارژی 20 کیلویی و حامل 50 کیلوگرم وزن کودکان سرنشین، نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن است.

کابین داخلی کمی بالاتر از یک میان رده

ماشین شارژی جیپ کد 4213 از لحاظ امکانات داخل کابین نیز محدودیت و کمبود قابل توجهی ندارد و تعبیه سیستم پخش صوتی دیجیتال و زیبا مشابه مدل های لوکس، شاهد این ادعاست. اما در بخش‌هایی مانند صفحه کیلومتر و تزئینات داخلی، کمی از مدل های گران تر عقب می افتد و در واقع قربانی تلاش شرکت برای کاهش قیمت تمام شده این مدل شده اند.

پخش صدای استارت واقعی هنگام فشردن سوئیچ استارت، نمایشگر باتری، سیستم صوتی دیجیتال زیبا با قابلیت پشتیبانی از USB و AUX ، کلید صدای بوق و کنترل پخش صوتی روی فرمان در کنار صندلی‌های مجزا با روکش چرم مجهز به کمربند ایمنی، از جمله امکانات کاربردی این محصول در داخل کابین هستند.

کنترل از راه دور

در بسته بندی ماشین شارژی جیپ کد 4213 مانند اکثر مدل های دیگر بازار، یک دستگاه ریموت کنترل برای هدایت از راه دور ماشین توسط والدین تعبیه شده است تا بتوانید از فاصله دور کودک خود را در رانندگی و مسیریابی کمک کنید. این ویژگی به خصوص در فضاهای باز و تفریحی بسیار کاربردی و مفید است.

البته باید این نکته را هم بدانید بعضی از مدل های ماشین شارژی علاوه بر دستگاه سخت افزاری ، به نرم افزار موبایلی نیز مجهز هستند تا والدین با تلفن همراه هوشمند خود این کار را انجام دهند که متاسفانه در این جیپ این امکان فراهم نیست و یکی از محدودیت های آن به شمار می رود. اما اگر این مورد برای شما اولویت ندارد مشکل خاصی از لحاظ کنترل فعالیت کودک پیش رو نخواهید داشت.

حالت گهواره، یک آپشن کاربردی

شرکت های معتبر سازنده ماشین شارژی سعی کرده اند در مدل های اصلی خود هر آنچه برای سرگرمی و شادی کودک نیاز باشد به کار گیرند تا یک تجربه تمام عیار را برای او رقم بزنند. از جمله این تصمیمات، مجهز کردن برخی ماشین ها به حالت گهواره است که برای کودکان زیر 4 سال بسیار کاربردی و مفید محسوب می شود.

لازم به ذکر است در ماشین های شارژی دو نوع سیستم گهواره وجود دارد که یک نوع آن با موتور مجزا ، ماشین را در جا و بدون حرکت لاستیک ها تکان می دهد اما در نوع دوم بدون استفاده از موتور مجزا و فقط از طریق حرکت دادن آرام چرخ ها به سمت جلو و عقب، حالت گهواره را شبیه سازی می کند. در مدل جیپ کد 4213 از حالت دوم استفاده شده است که به نوعی آن را محدودیت بعدی آن نسبت به مدل های گران تر می دانیم.

در واقع جیپ کد 4213 با حرکت ملایم لاستیک ها به سمت جلو و عقب، حالت گهواره را برای کودک شبیه‌سازی می کند. بنابراین والدین می توانند با پخش آهنگ ها و قصه های موردعلاقه کودک خود از طریق سیستم پخش صوتی این جیپ خاطره انگیز، کودک را آرام کرده یا بخوابانند. در این صورت با خیال راحت و آرامش بیشتر به کارهای روزمره خود رسیده و زمان بیشتری را در زندگی های مدرن امروزی ذخیره خواهند کرد.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها هنگام خرید ماشین شارژی ممکن است قیمت آن باشد اما علاوه بر توضیحات داده شده، خوب است بدانید هزینه یک خانواده با وضعیت مالی متوسط برای اسباب‌بازی یک کودک طی چندسال چندین برابر قیمت یک ماشین شارژی است. با این تفاوت که سایر اسباب‌بازی‌ها به دلیل سطح کیفیت، اهمیت و کاربرد کمتر برای کودک معمولا توسط او تخریب شده یا غیرقابل استفاده می‌شوند که عملا هزینه‌های انجام شده را هدر می‌دهد. اما این محصولات به دلیل دوام بالا و کاربرد زیادی که دارند معمولا توسط کودکان به بهترین شکل نگهداری شده و خانواده را از خرید ده‌ها اسباب‌بازی متنوع اما موقت تا حدود زیادی بی‌نیاز می‌کند.

ماشین شارژی جیپ کد 4213 با داشتن طراحی کلاسیک و بامزه برای کودکان و بزرگسالان، بدنه باکیفیت، مشخصات فنی خوب، کابین قابل قبول و قیمت بسیار جذاب نسبت به رقبای هم رده، برای خانواده هایی که قصد هزینه متعادلی برای تهیه ماشین شارژی داشته و نیازی به امکانات بیشتر احساس نمی کنند، یک گزینه ایده آل و جدی به شمار می رود که به راحتی قابل چشم پوشی نیست.

اما اگر شما یا کودکتان به سبک‌های دیگر مانند ماشین مسابقه ای، پلیس، شاسی بلند، کلاسیک و حتی موتور شارژی علاقه دارید، می‌توانید از سایر محصولات فروشگاه برلیانس دیدن کرده و تمامی اطلاعات لازم را برای یک انتخاب عالی به دست بیاورید.

نقاط قوت:

  • کاپوت واقعی و باز شونده
  • طراحی کلاسیک و زیبا به ویژه در بخش چراغ های جلو
  • مجهز بودن به حالت گهواره
  • دارای باکس وسایل در قسمت عقب ماشین
  • ابعاد مناسب برای فضاهای اپارتمانی کوچک
  • سیستم پخش صوتی باکیفیت

نقاط ضعف:

  • سیستم گهواره بدون موتور مجزا صرفا حرکت لاستیک ها
  • عدم بهره مندی از نرم افزار موبایلی کنترل از راه دور
  • صفحه کیلومتر کوچک و بسیار ساده
  • واقعی نبودن چراغ های عقب ماشین (قابل نصب دستی)


سوالات پر تکرار مشتریان

• میزان تحمل وزن و بازه‌ی سنی مناسب استفاده از ماشین چقدر است؟

حداکثر تحمل وزن این ماشین 50 کیلوگرم هست و برای بازه سنی 1 الی 8 سال مناسب است. البته وزن آن به دلیل پلاستیک فشرده بدنه و با احتساب موتورها و سایز تجهیزات حدود 20 کیلوگرم است. اگر فکر می کنید کودک شما از لحاظ سنی و وزنی بزرگتر از بازه‌ی تعریف شده است بهتر است نگاهی به مدل‌های قوی تر بیاندازید تا یک ماشین متناسب با شرایط کودک و امکانات پیشرفته تر تهیه کنید.


• آیا امکان شستشوی ماشین شارژی وجود دارد؟

کاملا واضح است شستشوی مستقیم وسیله ای که از سیستم برقی استفاده می‌کند، امکان پذیر نیست اما خبر خوب این است که به خاطر استفاده شرکت سازنده از مواد باکیفیت در بدنه و تجهیزات، به راحتی می‌توان با مواد شوینده سبک و آب به وسیله یک دستمال نرم آن را تمیز و نو نگه داشت. البته اگر ماشین را در فضای بسته و دور از آلودگی هوا و گردوغبار نگه دارید، به مراتب کار شما برای تمیز نگه داشتن آن راحت‌تر خواهد بود.


• محتویات همراه داخل بسته بندی چه وسایلی هستند؟

شارژر، باتری، ریموت کنترل، سیم Aux


• مدت زمان شارژ شدن و شارژدهی این مدل چند ساعت است؟

برای اولین بار 8 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 4 ساعت کفایت می‌کند، به طور میانگین یک باتری 12 ولت در هر بار شارژ 2 الی 2.5 ساعت استفاده مداوم را تضمین می‌کند.


• آیا امکان جابجایی این ماشین شارژی با خودرو وجود دارد؟

بله با وجود ابعاد مناسب، به راحتی و به وسیله صندوق عقب خودرو و همچنین باربند می توان آن را حمل کرد.


• ماشین شارژی چگونه به دست من می‌رسد؟

ماشین‌های شارژی معمولا در دو کارتن A و B برای مشتری ارسال می‌شود. کارتن A شامل بدنه یا اسکلت ماشین شارژی و کارتن B شامل قطعات داخلی آن می‌باشد. خوشبختانه ارسال ماشین مونتاژ شده کامل به شهرهای تهران و کرج به دلیل نزدیکی به محل انبارهای شرکت امکان پذیر است اما برای شهرستان‌های دیگر به دلیل عدم دقت و مسئولیت پذیری باربری‌ها و احتمال آسیب دیدن سفارش شما، محصول در قالب دو کارتن قطعات مونتاژ نشده و پلمپ ارسال می‌شود که می‌توانید با مطالعه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی این کار را در منزل انجام بدهید و هر زمان لازم بود از طریق تماس با کارشناسان برلیانس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


• آیا ماشین شارژی فوق دارای گارانتی معتبر می‌باشد؟

بله، تمامی ‌ماشین شارژی‌ها با گارانتی شرکتی زاگرس تجارت نوین (زاگرس سرویس) ارائه خواهد شد، در ادامه به صورت کامل جزئیات گارانتی‌ها شرح داده شده است تا خیال شما از بابت خدمات پس از فروش برلیانس کاملا راحت باشد و دغدغه ای جز انتخاب مدل مناسب برای کودکتان نداشته باشید.

راهنمای انتخاب نوع گارانتی

پکیج برنزی (رایگان):

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.

پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.

پکیج طلایی :

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

جهت مشاهده ی سایر ماشین شارژی ها می توانید به صفحه ی دسته بندی ماشین شارژی مراجعه کنید

کپی رایت: کلیه متون و توضیحات به صورت اختصاصی توسط تیم آقای ماشین شارژی تهیه و تدوین شده است.

جزئیات محصول
ZTN 213-4213

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 20 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
50 کیلوگرم
ابعاد (CM)
75*65*118
سن قابل استفاده
1 الی 8 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
چهار موتور
مانیتور
ندارد
استارت
دکمه ای
سوئیچی
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
آفرود
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های محصول

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج نقره ای 10,780,000 تومان
پکیج طلایی 11,760,000 تومان
پکیج برنزی 9,800,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم