برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سه چرخه فلامینگو مدل premium

مرجع:
FL/premium
نام تجاری :
سه چرخه کودک

ویژگی های محصول

جهت خرید از اسنپ پی و شرایط چکی و اطلاع از گارانتی ها لطفا روی گزینه ی راهنمای ثبت سفارش کلیک کنید.

  • قابلیت رو به مادر شدن صندلی ( جرخش 360 درجه )
  • مناسب برای سنین 10 ماه تا 5 سال 
  • قابلیت تا شدن فرمان
  • پشتی قابل تنظیم
  • عصای تنظیم شونده
بیشتر بخوانید
11,700,000 تومان
انتخاب نوع پکیج
  • پکیج برنزی
  • پکیج طلایی
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
خروج
محصولات مرتبط
توضیحات

سه چرخه فلامینگو مدل پریمیوم Premium   

سه چرخه فلامینگو مدل پریمیوم Premium یک مدل جذاب و با کیفیت است که از طرفدار های بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این مدل امکانات زیادی دارد که با توجه به قیمت مناسب آن باعث شده تا یکی از محبوب ترین مدل های برند فلامینگو لقب بگیرد. این مدل یک مدل همه کاره و دو کاربره (سه چرخه – کالسکه) است که امکانات و قابلیت های کامل یک کالسکه را با آناتومی و ساختاری در قالب یک سه چرخه ارائه می دهد. همچنین  برای سنین 10 ماهگی تا ۵ سالگی کودکان قابل استفاده می باشد. 

در ادامه با بررسی سه چرخه فلامینگو مدل پریمیوم Premium در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 قطعات و امکانات سه چرخه فلامینگو مدل پریمیومPremium   

سه چرخه فلامینگو مدل پریمیوم Premium در کنار امکانات قابل توجهی که دارا می باشد قیمت مناسبی هم دارد. این سه چرخه دارای امکانات زیادی مانند سایبان، ترمز، کمربند ایمنی، محافظ کودک، کلاچ چرخ جلو، عصای تنظیم شونده و آچار می‌باشد.

سه چرخه فلامینگو مدل پریمیومPremium به دلیل دارا بودن جاپایی تاشو و سبد عقب و جلو از دیگر مدل های سه چرخه موجود در بازار برتری دارد.

چرا سه چرخه فلامینگو مدل Premium را خریداری کنیم؟

برای افزایش اعتماد بنفس فرزندان خود می توانید از سه چرخه استفاده کنید، سه چرخه ها به صورت شگفت انگیزی به افزایش اعتماد بنفس و هماهنگی مغز و بدن فرزندان شما کمک می کند. همچنین باعث می شود تا مهارت دست و پایشان هم افزایش پیدا کند و هماهنگی بسیار بالایی بین دست و چشمانشان صورت بگیرد. علاوه بر تمام موضوعات شما با داشتن سه چرخه های فلامینگو با یک تیر دو نشان زده اید چرا که در کنار یک سه چرخه حرفه‌ای، از امکانات یک کالسکه تمام عیار هم برخوردار هستید.

قیمت سه چرخه فلامینگو مدل پریمیومPremium   

سه چرخه های فلامینگو تماما با خدمات پس از فروش شرکت فلامینگو توسط آیبایک عرضه می شوند. همچنین ما در فروشگاه بریلیانس برای شما اصالت کالای این مدل را هم تایید می کنیم. قسمت باورنکردنی خدمات این محصول این است که علاوه بر خدمات ذکر شده، ضمانت دیگری هم در کار است. ما سه چرخه فلامینگو مدل Premium  را با تضمین پایین ترین قیمت تقدیم شما مشتریان عزیز می کنیم تا خیالتان هم از بابت قیمت این محصول باکیفیت راحت باشد.

جمع بندی

اگر بخواهیم یک دید کلی نسبت به این محصول باکیفیت و پرطرفدار باشیم باید بگوییم از آن دسته انتخاب هایی است که کودکان آن را تا اخر عمرشان فراموش نمی کنند چرا که خاطرات کودکیشان با آن ها رقم می خورد. اگر به دنبال وسیله ای هستید که هم نقش یک کالسکه را ایفا کند و هم در کنار آن به کودکتان رکاب زدن و تعادل را آموزش دهد، سه چرخه فلامینگو مدل پریمیوم Premium یک انتخاب فوق العاده است. همچنین با خدمات پس از فروشی که در کنار این محصول ارائه می شود دیگر نیازی نیست که نگران عمر سه چرخه های فلامینگو باشید چرا که قرار است سالیان سال همراه فرزند دلبندتان باشد.

 

نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج برنزی 9,900,000 تومان
پکیج طلایی 11,700,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم