برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین شارژی لکسوس سری (ZTN) کد 6241

مرجع:
ZTN 241-6241
نام تجاری : لکسوس
ماشین شارژی

ویژگی های محصول

ماشین شارژی لکسوس کد 6241، الهام گرفته شده از خودروی لکسوس مدل LS می‌باشد که از دو موتور قدرت می‌گیرد .این ماشین ظرفیت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد که آن را برای کودکان 1 تا 7 سال قابل استفاده می‌کند. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به رنگ متالیک، ریموت کنترل، کنترل موبایل و حالت گهواره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
15,800,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش

جهت تعیین رنگ محصول پس از سفارش همکاران با شما تماس میگیرند.


جهت طراحی و صدور گواهی نامه و پلاک خودرو در واتس اپ، تیم پشتیبانی با شما در ارتباط خواهند بود.


حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، گارانتی محصول خریداری شده برای شما در سیستم ثبت خواهد شد و پیامک آن به موبایل سفارش دهنده ارسال خواهد شد. (لینک رهگیری و بررسی اصالت گارانتی در متن پیامک ارسال شده قرار دارد)

راهنمای انتخاب پکیج

پکیج برنزی:

گارانتی برنزی به صورت رایگان ارائه می شود شامل پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس می شود. این گارانتی به صورت پیش فرض روی تمامی سفارشات اعمال می شود.


پکیج نقره ای:

گارانتی نقره ای شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی(پنج سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی موتور و گیربکس) به همراه دوسال گارانتی پنل پخش،ارسال کاملا رایگان در تهران،جاسوئیچی اختصاصی نی نی من، فلش اختصاصی 32 گیگ و گواهی نامه و پلاک اختصاصی می شود.


پکیج طلایی:

 گارانتی طلایی شامل تمامی خدمات گارانتی برنزی و نقره ای به همراه یک سال گارانتی کامپیوتر دستگاه و 6 ماه گارانتی باتری، ارسال رایگان در تهران و شهرستان، فلش اختصاصی 64 گیگ، گواهینامه و پلاک اختصاصی و جاسوئیچی اختصاصی نی نی من می شود.

راهنمای خرید شرایطی

جشنواره خرید شرایطی در حال حاضر فقط روی پکیج های طلایی قابل ارائه می باشد.

انتخاب نوع پکیج
  • پکیج نقره ای
  • پکیج طلایی
موجود
خروج
محصولات مرتبط
12,100,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 4253 ، نسخه کودکانه سری GLS شرکت مرسدس بنز و 4 موتوره بوده که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، سیستم پخش صوتی، نمایشگر باتری...
12,100,000 تومان
ماشین شارژی لندروور کد 2254 یک شاسی بلند کلاس کوچک و دو موتوره است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی ، حالت گهواره، و طراحی مشابه مدل واقعی دیسکاوری...
9,517,000 تومان
ماشین شارژی مازراتی کد 4251 ، نسخه کودکانه و مشابه مازراتی MC20 بوده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را دارد. از جمله ویژگیهای مهم این محصول می توان به قیمت اقتصادی، سیستم پخش صوتی، حالت گهواره و کنترل از راه دور...
9,558,000 تومان
ماشین شارژی بنز کد 2246 نسخه کودکانه بنز G-Class افسانه ای است که توانایی تحمل وزن تا 50 کیلو را نیز دارد. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، طراحی منحصربه فرد، کیفیت ساخت عالی، سیستم پخش...
13,680,000 تومان
ماشین شارژی رولزرویس کد 4249 یک سدان چهار موتوره است که مشابه رولزرویس فانتوم نسل 8 طراحی شده و توانایی تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را نیز دارد. از جمله امکانات مهم این محصول می توان به سیستم پخش صوتی دیجیتال...
توضیحات

کودکان در دنیای شیرین و هیجان انگیزشان علاوه بر بازی‌های کودکانه، علاقه زیادی به شبیه‌سازی زندگی آینده خود و بازی کردن نقش بزرگ‌ترها دارند. کودکان این کار را تا حد زیادی با قدرت خیال‌پردازی خود انجام می‌دهند.

 اما این بازی‌ها هنگامی برایشان جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود که بتوانند از اسباب‌بازی‌های واقع‌گرایانه‌تری برای این کار استفاده کنند. یکی از این اسباب‌بازی هایی که می‌تواند در آفرینش نقش بزرگ‌بودن و افزایش اعتماد به نفس در کودکان تاثیرگذار باشد، ماشین شارژی است.

انتخابی استثنایی!

شاید برای اکثر کودکان جزئیات یک ماشین شارژی مهم نباشد؛ و همین که چهارچرخ و یک فرمان داشته باشد کافی باشد. اما اگر کودک شما از جمله کودکانی است که با دنیای خودروها آشنایی دارد، قطعاً برایش مهم است که خودروی اسباب‌بازی‌اش نسخه‌ای از یک خودروی واقعی باشد؛ تا بتواند دقیق‌تر و جزئی‌تر دنیای بزرگسالی‌اش را بازی کند. در این صورت یکی از بهترین انتخاب‌های برای کودک شما، ماشین شارژی لکسوس سری (ZTN) کد 6241 است.

کمپانی لکسوس، طراحی‌کننده و تولیدکننده خودروهای لوکس شرکت خودروسازی تویوتا است؛ که امروزه به برندی لوکس و محبوب برای علاقمندان خودرو تبدیل شده است.

یک ماشین واقعی در ابعاد کوچک...

این ماشین شارژی، نسخه کوچک‌شده لکسوس LS می‌باشد که یک خودروی سواری است. همانطور که در نسخه واقعی این خودرو چرخ‌های عقب متحرک هستند؛ در این ماشین شارژی دو موتور برای دو چرخ عقب درنظر گرفته‌شده است. این دو موتور که هر یک دارای گیربکس مجزا هستند؛ به‌راحتی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

رنگ بدنه این ماشین از نوع متالیک بوده که همانند یک خودروی واقعی رنگ شده و ظاهر جذاب‌تر و درخشان‌تری نسبت به رنگ‌های نوع ساده دارد. همچنین چراغ‌های ال‌ای‌دی جلو و عقب ظاهر آن را جذاب‌تر کرده است.

وزن حدود 15 کیلوگرمی این ماشین شارژی لوکس قابلیت حمل و جابجایی آن را برای والدین آسان و راحت می‌کند. این در حالیست که قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد که تقریباً کودکان 1 تا 7 ساله قابلیت استفاده از آن را دارا هستند. بدنه این ماشین با ابعاد 112سانتی‌متر طول، 58 سانتی‌متر عرض و 55 سانتی‌متر ارتفاع، به راحتی قابلیت استفاده در داخل خانه را برای شما فراهم می‌کند. همچنین لاستیک‌های PVC این ماشین‌شارژی، کاملاً انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

کابین ایمن و مطمئن

صندلی چرمی این ماشین علاوه بر واقعی‌ کردن کابین، راحتی بیشتری برای کودک شما فراهم می‌کند. از طرفی مجهز بودن به کمربند ایمنی، امنیت بیشتری برای کودک و آرامش بیشتر برای والدین فراهم می‌کند.

 

حتی برای خردسالان!

یکی از قابلیت‌های ویژه این ماشین شارژی، دارا بودن "ریموت کنترل" است؛ که قابلیت کنترل کردن ماشین از راه دور را برای بزرگ‌ترها فراهم می‌آورد که این ماشین را برای خردسالانی که توانایی کنترل ماشین به تنهایی را ندارند، مناسب و قابل استفاده می‌نماید.

علاوه بر ریموت کنترل، قابلیت فوق‌العاده "کنترل موبایل" بر روی این ماشین برقی قرار گرفته است و آن را لوکس‌تر کرده است. به کمک این قابلیت، دیگر نیازی به همراه داشتن ریموت کنترل نخواهید داشت؛ و از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل‌تان ماشین شارژی را کنترل نمایید.

قابلیت جذاب دیگری که این ماشین شارژی جذاب را برای خردسالان هم سرگرم‌کننده می‌کند؛ "حالت گهواره" است. این قابلیت، با تکان دادن ماشین درجا، می‌تواند در انجام کارهایی مانند خواباندن یا غذا دادن به کمک والدین بیاید.

علاوه بر این موارد، پنل پخش مجهز به درگاه USB و AUX به شما این قابلیت را خواهد داد که به راحتی با پخش موزیک مورد نظرتان،  کودکتان را سرگرم کنید.

سخن پایانی

ماشین شارژی لکسوس سری (ZTN) یک اسباب‌بازی لوکس و جمع‌و‌جور است که می‌تواند برای  کودکان در گروه‌های سنی و شرایط مختلف مناسب باشد. از آنجایی که این ماشین شارژی قابلیت‌هایی برای خردسالان دارد، برای مثال این ماشین شارژی همانطور که می‌تواند برای کودک 6 ساله جذابیت داشته باشد؛ برای کودک 2 ساله هم می‌تواند سرگرم کننده باشد.

جزئیات محصول
ZTN 241-6241

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
حدود 15 کیلوگرم
ظرفیت وزنی
50 کیلوگرم
ابعاد (CM)
55*58*112
سن قابل استفاده
1 الی 7 سال
نوع لاستیک
پلاستیک فشرده
تعداد چرخ
چهار عدد
کمک فنر
دارد
سیستم موزیکال
پانل پخش MP3,SD,AUX
تعداد موتور
دو موتور
مانیتور
ندارد
استارت
دکمه ای
سوئیچی
حالت گهواره
دارد
نوع رنگ
متالیک
کنترل موبایل
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع گاز
پدالی
کولر
ندارد
تیپ خودرو
سواری
ظرفیت باتری
12 ولت
آمپر باتری
4.5 آمپر
7 آمپر
کمربند ایمنی
دارد
صندلی
چرم
نمایشگر باتری
دارد
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • قیمت مناسب:
  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های محصول

لیست ترکیب ها

تصویر مشخصات قیمت
پکیج نقره ای 14,800,000 تومان
پکیج طلایی 15,800,000 تومان

فهرست

صفحه اصلی

پروفایل

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم